با فورد F-150 پلیس ریسپاندر آشنا شوید

پیکاپ سریع و باابهت! (+تصاویر)

فورد اقدام به ارتقای F-150 پلیس ریسپاندر در مدل سال ۲۰۲۱ کرده و از پیشرانه قوی‌تر و تنظیمات خودکار سیستم چهار چرخ محرک برای جعبه انتقال آن استفاده کرده است.
کد خبر: ۱۳۲۴۲۱۳

به گزارش جام جم آنلاین، این خودروساز گفته است پیکاپ پلیس موردبحث هم‌اکنون حداکثر سرعت ۱۹۷ کیلومتر در ساعتی دارد که بیشتر از حداکثر سرعت ۱۶۱ کیلومتر در ساعتی مدل قبلی می‌باشد. این خودرو نه تنها سریع‌تر از قبل است بلکه به‌طور قابل‌توجهی شتاب بهتری دارد.

بر اساس تست‌های اخیر اداره پلیس لس‌ آنجلس، F-150 پلیس ریسپاندر ۲۰۲۱ شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۵.۴ ثانیه‌ای داشته که حداقل چهار دهم ثانیه بهتر از هر خودروی دیگر تست‌ شده توسط این اداره می‌باشد. از نظر شتاب صفر تا ۱۶۰ کیلومتر در ساعت نیز این خودرو به ۱۳.۱ ثانیه زمان نیاز دارد که هشت دهم ثانیه سریع‌تر از نزدیک‌ترین رقیب خود است.

تست‌ های دیگر نشان داده‌اند این خودروی پلیس مسافت ۴۰۰ متر را در ۱۴.۴ ثانیه طی می کند که ۱ ثانیه کامل سریع‌تر از مدل سال پیش است. اداره پلیس لس‌آنجلس همچنین حداکثر سرعت ادعایی F-150 پلیس ریسپاندر ۲۰۲۱ را تائید کرده است.

مدیر برند خودروهای پلیس فورد می‌گوید: شتاب گیری و سرعت یک خودرو جزو فاکتورهای اصلی یک خودروی پلیس در رسیدن به صحنه‌های اضطراری است. کم کردن حتی چند صدم ثانیه از زمان شتاب یک خودروی پلیس تفاوت زیادی ایجاد می کند. فرقی نمی‌کند که وضعیت اضطراری ایجاد شده یک تصادف در بزرگراه باشد یا یک عمل خلاف قانون چراکه افسران پلیس می‌توانند با F-150 پلیس ریسپاندر ۲۰۲۱ سریعاً به محل برسند.

همه این عملکردهای قابل‌تحسین به لطف پیشرانه ۳.۵ لیتری توئین توربویی ایجاد شده‌اند که قدرت ۴۰۰ اسب بخاری و گشتاور ۶۷۸ نیوتون متری تولید می کند. این نیروگاه آهنین با یک گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک همکاری می کند. خودروی موردبحث همچنین از پکیج آفرود FX4 نیز سود می‌برد.

پیکاپ سریع و باابهت! (+تصاویر)

پیکاپ سریع و باابهت! (+تصاویر)

پیکاپ سریع و باابهت! (+تصاویر)

پیکاپ سریع و باابهت! (+تصاویر)

پیکاپ سریع و باابهت! (+تصاویر)

 

منبع: پدال

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها