همزمان با سالروز هفته جهاد کشاورزی در استان چهار محال و بختیاری

احداث اولین شهرک تخصصی بادام درشهرستان سامان کلنگ خورد

استاندار چهار محال در ستاد اقتصاد مقاومتی خبر داد

آزاد سازی ۳۵ هکتار زمین در منظریه برای ایستگاه راه آهن در شهرکرد

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: بر اساس پیگیری‌های انجام شده مقرر شد ۳۵ هکتار از ۱۱۸ هکتار زمین منطقه منظریه شهرکرد آزادسازی و برای احداث ایستگاه راه‌آهن استان اختصاص داده شود
کد خبر: ۱۳۲۴۱۳۷

به گزارش جام جم آنلاین- چهار محال و بختیاری،اقبال عباسی استاندار چهار محال و بختیاری  شامگاه چهارشنبه در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی این استان افزود: به دنبال پیگیری‌های انجام شده در تهران، مقرر شده است تا زمین در کوتاه‌ترین زمان آزادسازی و عملیات برای احداث ایستگاه آغاز شود.

مدیران باید تا آخرین لحظه تلاش خود را داشته باشند

استاندار چهارمحال و بختیاری در این نشست اظهار داشت: در راستای حفظ حق و حقوق مردم باید تا آخرین لحظه مدیریت تلاش کرد و چنانچه مدیری در این خصوص سستی کند، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی به صورت مکتوب گزارش دهد.

طرح آبرسانی بن به بروجن  مهمترین طرح اقتصاد مقاومتی استان است

وی در ادامه، روند اجرای طرح آبرسانی بن به بروجن به عنوان مهمترین طرح اقتصاد مقاومتی این استان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: اگر چه چالش‌هایی در این میان وجود داشت اما در حوزه پیمانکاری تقویت بیشتری انجام گرفت و با این وجود روند اجرای طرح به خوبی پیش رفته است.

اختصاص ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار به طرح آبرسانی بن-بروجن

عباسی اعتبار مصوب برای این طرح را ۴۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: از این میزان تاکنون ۲۰۰ میلیاد تومان اعتبار جذب شده و برای سال جاری نیز ۷۰ میلیارد تومان در قانون بودجه به تصویب رسیده و ۹۴ میلیارد تومان نیز هفته گذشته به استان ابلاغ شد.

مهمترین چالش بن- بروجن آبگیر این طرح است

استاندار چهارمحال و بختیاری چالش جدی برای تکمیل این طرح را آبگیر آن دانست و گفت: جای نگرانی ندارد و امید است با تلاش‌ مسوولان این چالش نیز از میان برداشته شود.

انتقاد استاندار از عملکرد توانیر

عباسی همچنین نسبت به عملکرد توانیر در احداث خط ۶۳ کیلوواتی به منظور برق‌رسانی به مجتمع فولاد چهارمحال انتقاد کرد و اظهار داشت: این طرح جزو تعهدات توانیر است و چنانچه اعتبار اختصاص یافته به این طرح را جذب نکند به منزله ترک فعل است و به مقام قضایی معرفی می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها