فرزانه فصیحی نماینده دوومیدانی ایران در رقابت های المپیک خواهد بود اما اختصاص سهمیه به او واکنش های مختلفی را در پی داشته است.
کد خبر: ۱۳۲۴۰۸۵

به گزارش جام جم آنلاین ، فرزانه فصیحی دونده تخصصی 60 متر توانست صاحب سهمیه 100 متر المپیک شود. این خبر ابتدا با شور و هیجان از سوی رسانه ها پیگیری شد اما در ادامه انتقادهایی به وجود آمد چرا که این سهمیه را خود فصیحی به دست نیاورده بلکه با وایلدکارت به ایران داده اند. 

مجید کیهانی رئیس سابق فدراسیون دوومیدانی در گفت و گو با یکی از رسانه ها اعلام کرد: من به عنوان عضو هیات اجرایی، مشاور رئیس کمیته ملی المپیک و کارشناس دوومیدانی به آقای سجادی سرپرست کاروان ایران پیشنهاد دادم و اعلام کردم که امکان کسب سهمیه برای دختران دوومیدانی ایران وجود دارد. او هم بزرگواری کرد و درخواست را داد. در ادامه هم کمیته بین المللی المپیک با این درخواست موافقت کرد و خوشبختانه این اتفاق رخ داد و ما به یک سهمیه رسیدیم.

که خب البته می دانیم این سهمیه را به فرزانه فصیحی دادند. بسیاری از ورزشکاران نیز اعتقاد دارند افراد شایسته تری نسبت به فصیحی برای حضور در المپیک وجود داشتند. 

پس از جنجال های به وجود آمده بر سر اینکه چرا سهمیه به فرزانه فصیحی داده شده مریم طوسی دونده ایرانی که لقب «دختر باد» ابتدا برای او بود و سپس به فرزانه فصیحی رسید در اینستاگرام خود نوشت: در تمام سال های زندگی ام هیچوقت سعی نکردم نسخه دوم یه آدم دیگه باشم چون بهترین نسخه دوم هم که باشید باز نسخه دومین و ساش تا همیشه بالاسرتون می مونه. همیشه راه آدم هایی که برام اسطوره بودن رو سرمشق زندگیم کردم اما ازهمون اول برای مریم طوسی بودن تلاش کردم و نتیجه سال ها تلاشم شد دختر باد... رکورددار دوهای سرعت ایران. سعین کنید خودتون باشید مگه خودتون چشه؟؟

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها