رئیس سازمان وظیفه عمومی اعلام کرد؛

آخرین وضعیت اعزام سربازان در ایام شیوع ویروس کرونا

صدور کارت پایان خدمت سربازان هماهنگ با کارنامه مهارت آموزی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران گفت: اگر مهارت آموزی‌ها به چند ماه آخر خدمت سربازی موکول شود و صدور کارت پایان خدمت مرتبط و هماهنگ با کارنامه مهارت آموزی صورت پذیرد کارایی و اثربخشی آن برای سربازان بیشتر خواهد بود.
کد خبر: ۱۳۲۳۸۷۳
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ حشمت الله عسگری در جلسه مشترک قرارگاه مهارت آموزی استان و کشور با اشاره به نیازسنجی برای طرح‌هایی که تا دو سال آینده به بهره برداری می‌رسد، اظهار داشت: انسجام و توفیق خوبی در این زمینه به دست آمده است که از زحمات برادران سپاه محمد رسول الله (ص) استان تهران تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: اگر مهارت آموزی‌ها به چند ماه آخر خدمت سربازی موکول گردد، کارایی و اثربخشی آن برای سربازان که به عنوان نیروی کارماهر وارد بازار کار می‌شوند بیشتر خواهد بود.

معاون اقتصادی استاندار تهران عنوان کرد: بخش عظیمی از اعتبارات و منابع را درکارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان به سمت و سوی مهارآموزی گسیل داشته ایم که تحول بسیار خوبی در این بخش به وجود خواهد آورد.

عسگری با اشاره به برگزاری ۴ جلسه کارورزی و مهارت آموزی سربازان گفت: در آینده نزدیک این هماهنگی و انسجام به خروجی اثرگذار در سطح بازار کارمنجر خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: با ایجاد سامانه و رصد مرحله به مرحله اقدامات صورت گرفته می‌توان نتیجه اقدامات انجام شده را به صورت ملموس مشاهده کرد و مدیریت دقیقی بر آن صورت خواهد گرفت.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها