رئیس سازمان وظیفه عمومی اعلام کرد؛

آخرین وضعیت اعزام سربازان در ایام شیوع ویروس کرونا

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران گفت: اگر مهارت آموزی‌ها به چند ماه آخر خدمت سربازی موکول شود و صدور کارت پایان خدمت مرتبط و هماهنگ با کارنامه مهارت آموزی صورت پذیرد کارایی و اثربخشی آن برای سربازان بیشتر خواهد بود.
کد خبر: ۱۳۲۳۸۷۳
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ حشمت الله عسگری در جلسه مشترک قرارگاه مهارت آموزی استان و کشور با اشاره به نیازسنجی برای طرح‌هایی که تا دو سال آینده به بهره برداری می‌رسد، اظهار داشت: انسجام و توفیق خوبی در این زمینه به دست آمده است که از زحمات برادران سپاه محمد رسول الله (ص) استان تهران تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: اگر مهارت آموزی‌ها به چند ماه آخر خدمت سربازی موکول گردد، کارایی و اثربخشی آن برای سربازان که به عنوان نیروی کارماهر وارد بازار کار می‌شوند بیشتر خواهد بود.

معاون اقتصادی استاندار تهران عنوان کرد: بخش عظیمی از اعتبارات و منابع را درکارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان به سمت و سوی مهارآموزی گسیل داشته ایم که تحول بسیار خوبی در این بخش به وجود خواهد آورد.

عسگری با اشاره به برگزاری ۴ جلسه کارورزی و مهارت آموزی سربازان گفت: در آینده نزدیک این هماهنگی و انسجام به خروجی اثرگذار در سطح بازار کارمنجر خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: با ایجاد سامانه و رصد مرحله به مرحله اقدامات صورت گرفته می‌توان نتیجه اقدامات انجام شده را به صورت ملموس مشاهده کرد و مدیریت دقیقی بر آن صورت خواهد گرفت.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها