رئیس پلیس راهنمائی و رانندگی استان گفت: متخلفان خودروهای پلاک مخدوش و فاقد پلاک به 6 ماه تا یک سال حبس محکوم می شوند.
کد خبر: ۱۳۲۳۷۵۷

به گزارش جام جم آنلاین کرمانشاه؛ سرهنگ "فضل الله شیری" اظهار داشت: پلیس طرح ویژه برخوردبا خودروهای پلاک مخدوش و فاقد پلاک را در دستور کار قرار داده و با متخلفان در این زمینه برخورد می کند.


وی در باره تردد خودروهای با پلاک مخدوش گفت: در پی ابلاغ محدودیت و ممنوعیت تردد ناشی از شیوع ویروس کرونا برخی از رانندگان متخلف و هنجارشکن ، برای فرار از ثبت جریمه ها اقدام به دستکاری در ارقام و اعداد پلاک و مخدوش کردن آن و استفاده از پلاک سایر وسایل نقلیه و یا به صورت فاقد پلاک به صورت غیرمجاز تردد می کنند که برابر ماده 720 قانون مجازات اسلامی متخلفان از این قانون به 6 ماه تا یک سال حبس محکوم می شوند .


رئیس پلیس راهنمائی ورانندگی استان کرمانشاه افزود:مخدوش کردن و دستکاری پلاک جرم است و و پس از اعمال قانون توسط گروههای گشتی ، وسیله نقلیه متخلف توقیف و راننده خاطی پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی می شود.


سرهنگ شیری همچنین درباره برخورد با تردد خودروهای فاقد پلاک تصریح کرد: برابر ماده 2 آیین نامه راهنمایی و رانندگی هر وسیله نقلیه ای باید دارای پلاک باشد و رانندگی با وسیله نقلیه ای که پلاک نداشته باشد ممنوع است و در صورت تردد این گونه خودورها ضمن اعمال قانون به پارکینگ منتقل می شوند تا تکلیف پلاک مشخص شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها