با دستور وزیر بهداشت صورت گرفت؛

صدور پروانه بهره برداری بیمارستان 64تخت خوابی جانبازان اعصاب و روان مشهد با دستور صریح دکتر نمکی وزیر جهادی و انقلابی بهداشت درمان و آموزش پزشکی و طی بازدید اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس و معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران، مجوز پروانه بهره برداری بیمارستان 64 تخت خوابی جانبازان اعصاب و روان امام خمینی (ره) مشهد صادر شد.
کد خبر: ۱۳۲۳۳۳۶

به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی، سردار عیسی زاده، فاطمه رحمانی و فاطمه قاسم پور اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، عباسپور ، پاکدل و ایزدی معاونین درمان، تعاون و امور حقوقی بنیاد، حجت الاسلام حسین معصومی مدیرکل بنیاد خراسان رضوی و محمد حسین بحرینی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد، جمعه چهارم تیر از مرکز جانبازان اعصاب و روان امام خمینی (ره) مشهد بازدید کردند.

مدیرکل بنیاد خراسان رضوی در این بازدید گفت: استان خراسان رضوی بیش از 49 هزار جانباز دارد که 40 هزار ایثارگر در قید حیات هستند و از این تعداد 11 هزار نفر در زمره جانبازان اعصاب و روان قرار دارند.

وی تاکید کرد: از بین جانبازان اعصاب و روان بیش از 3500 نفر تحت نظر پزشکان و هزار نفر از بیماری شدید اعصاب وروان رنج می‌برند که به صورت تخصصی از خدمات مرکز بازتوانی امام خمینی(ره) بهره مند می شوند.

حجت الاسلام معصومی افزود: مرکز بازتوانی امام خمینی (ره) به صورت خودگردان مدیریت می شود، و با توجه به اینکه تنها مرکز بستری جانبازان اعصاب و روان در شرق کشور است، نیاز است این مرکز تجهیز و ساماندهی شود.
وی تصریح کرد: جانبازان اعصاب و روان باید به صورت تخصصی به همراه خانواده هایشان تحت نظر پزشکان متخصص و فوق تخصص قرار گیرند، که این امر مهم نیازمند بیمارستان تخصصی است تا شان و کرامت این شهدای زنده حفظ شود و مرکزی برای خدمت رسانی به استان های همجوار نیز باشد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد خراسان رضوی تاکید کرد: جلسات متعددی با مسئولان ذیربط برگزار و مشکلات پیش روی ایثارگران را مطرح کردیم، خوشبختانه با پیگیری های سردار عیسی زاده نماینده کمیسیون اجتماعی مجلس و دستور صریح وزیر بهداشت، صدور پروانه بهره برداری بیمارستان 64 تخت خوابی طی بازدید اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس صادر شد.
وی در پایان خاطر نشان کرد: این عزیزان جانشان را در طبق اخلاص گذاشتند، و بیش از سه دهه از دفاع مقدس می‌گذرد و همه ما در قبال این عزیزان مسئول هستیم، و این امر نیازمند حمایت ویژه مسئولان به ویژه استاندار خراسان رضوی، فرماندار، شهردار و همکاران علوم پزشکی مشهد خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها