استاندار كرمانشاه؛

اجراي سند تحول قضايي سبب افزايش اعتماد عمومي و رضايتمندي مردم شده است/ گسترش فرهنگ صلح و سازش امنيت و آرامش را به همراه دارد.

هوشنگ بازوند گرواند گفت: اجراي سند تحول قضايي اقدامي مهم با محور عدالت است و به عنوان پشتيبان حقوق فردي و اجتماعي سبب رضايتمندي مردم شده است.
کد خبر: ۱۳۲۳۳۲۰
به گزارش جام جم آنلاین کرمانشاه؛ استاندار کرمانشاه گفت: با صدور پيامي ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهادت مظلومانه آيت الله بهشتي و ياران با وفايش و تبريك فرارسيدن هفته قوه قضاييه از همت مضاعف و تلاش مجاهدانه خدمتگزاران عرصه قضا و عدالت گستري براي دفاع از حقوق آحاد جامعه و ايجاد اعتماد، اطمينان و آرامش براي مردم تشكر و قدرداني كرد و  سند راهبردي تحول قضايي را سند خدمت به مردم ناميد.
 
در ادامه پيام استاندار كرمانشاه آمده است:

قــوه قضائیــه به عنــوان یکــی از ارکان نظــام و مظهر عدل و ميزان، نقشــی اساســی در تحقـق اهـداف عالیـه جمهـوری اسـلامی ایـران دارد و به عنوان پشــتیبان حقــوق فــردی و اجتماعـی و مسـئول تحقـق بخشـیدن بـه عدالـت معرفـی شـده كه بر اين اساس در بستري منسجم با تعامل سازنده با ساير اركان نظام در تحقق اهداف و آرمان والاي انقلاب اسلامي و حل چالش هاي كشور و استان نقش آفريني موثر داشته و امروزه نيز با گسترش فرهنگ سازش و مصالحه آرامش را براي مردم ايجاد كرده است.
 
بي شك تلاش هاي خالصانه در قوه قضاييه براي پاسداري از ارزش ها، كرامت انساني و حقوق مردم و استقرار و برقراري عدالت سبب افزايش اعتماد عمومي و اميد در جامعه شده كه با برخورد قاطعانه با تضييع كنندگان حقوق مردم زمينه امنيت شهروندان در حوزه هاي مختلف فراهم شده است. مبارزه با فساد در اولويت قرار گرفته و اين مهم مرهون تلاش طيف گسترده اي از قضات شريف و كاركنان خدوم است.
 
بر اين اساس هفته قوه قضاييه فرصتي است براي تقدير از تلاش هاي خالصانه و صادقانه همه فعالان دستگاه قضا كه برخود لازم مي دانم ضمن گراميداشت ياد و خاطره معمار بزرگ دستگاه قضايي آيت الله شهيد بهشتي، شهداي هفتم تير و شهيد والامقام  «جواد سرحدي» از شهداي خطه مقاومت و ايستادگي " كرمانشاه"  ازخدمات شايسته، عدالت خواهي و حق طلبي قضات و كاركنان شريف، خدوم و صادق و متعهد دستگاه قضايي و زحمات بي شائبه جناب آقاي دكتر توسلي زاده رييس كل محترم دادگستري استان كرمانشاه و دادستاني محترم در گسترش فرهنگ صلح و سازش، ارتباط صميمي با مردم، رسيدگي به امور شهروندان در كمال دقت و سرعت، حل و به حداقل رساندن مشکلات مردم، ايجاد امنيت و آرامش، اجراي قاطعانه عدالت و ايجاد فضايي توأم با همدلي و همراهي براي پيشبرد و تداوم مسير پيشرفت و توسعه استان در تمامي ابعاد صميمانه تشكر و قدرداني نمايم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها