مدیر منطقه چهار عمليات انتقال گاز در نشست هم‌اندیشی با مديرعامل و مسئولان شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی، خواستار همکاری منسجم ادارات و ارگان‌های خدمات‌رسان در صیانت از حریم خطوط انتقال گاز شد.
کد خبر: ۱۳۲۳۳۱۳

به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی، محمد کامل در این نشست که برای بررسی پروژه‌های شرکت آب منطقه‌ای خراسان در ستاد این منطقه برگزار شد، ضمن تشریح مخاطرات عدم رعایت حریم خطوط لوله گفت: هدف از اجرای قانون حریم، ایمنی خطوط لوله انتقال گاز و ساکنان در اطراف آن‌هاست و با توجه به این مهم، شرکت انتقال گاز ایران نیز به اجرای هر چه دقیق‌تر این قانون تأکید دارد.
وی اضافه نمود: برای حفظ جان و مال شهروندان و امنیت انرژی کشور، صیانت از حریم خطوط انتقال گاز که پشتوانه قانونی نیز دارد، یک وظیفه ملی است.
محمد کامل با استراتژیک خواندن این منطقه عملیاتی اظهار کرد: صیانت و حفاظت از شبکه گاز برای تأمین انرژی بخش‌های مختلف مصرف‌کننده، ضرورتی مهم است که همه دستگاه‌های اجرایی باید به آن توجه داشته باشند.
مدیر منطقه چهار شرکت انتقال گاز گفت: بدون شک وحدت رویه‌کاری و خرد جمعی همراه با برنامه‌ریزی قبل از اجرایي شدن طرح‌ها، يقيناً از دوباره کاری‌ها، ‌ایجاد چالش و همچنین از بروز بحران و تخریب‌های آتی جلوگیری خواهد کرد.
وی در ادامه افزود: منطقه چهار عملیات انتقال گاز آماده است وفق مقررات و ضوابط مهندسی و قانونی با دستگاه‌های اجرایی که متصدی طرح‌های عمرانی نظیر راه‌سازی، آب‌رسانی، برق‌رسانی و ... هستند، تسریع در همکاری لازم و تعیین تکلیف پروژه‌ها را به عمل آورد تا در سرعت انجام این امور نیز خللی وارد نشود، البته متقابلاً انتظار همكاري و همراهي مطلوب از ادارات مربوطه را نيز دارند.
وی خاطر نشان كرد: امیدواریم با همراهی مجموعه‌های اداری و فرمانداری‌های محترم و همچنین همکاری شورای اداری استان و مردم شریف خراسان رضوی بتوانیم در انجام مأموریت خود که انتقال پایدار و ایمن گاز طبیعی و خدمت به مردم شریف کشور اسلامی است موفق و سربلند باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها