روابط عمومي و ارتباطات دادگستري كل استان قزوين

ديدار مسئولین قضایی استان قزوین با 150 نفر از مددجویان زندان مرکزی استان

ديدار چهره به چهره مسئولین قضایی استان قزوین با 150 نفر از مددجویان زندان مرکزی استان
ديدار چهره به چهره مسئولین قضایی استان قزوین با 150 نفر از مددجویان زندان مرکزی استان
کد خبر: ۱۳۲۳۰۸۴

به گزارش جام جم آنلاین قزوین ، حجت الاسلام والمسلمين نوراله قدرتي در دیدار با مددجویان زندان مرکزی استان به مناسبت گراميداشت هفته قوه قضاییه، گفت: تاکید نظام اسلامی و قوه قضاییه بر کاهش جمعیت کیفری زندان است و  این امر نیاز به همکاری مددجویان دارد که بعد از آزادی دوباره، مرتکب جرم نشوند تا شاهد کاهش زندانیان در زندان‌های استان باشیم.

با اشاره به سیاست‌های کلان قضایی کشور در حوزه اجرای احکام کیفری حبس، زندان و زندان‌زدایی و کاهش هدفمند جمعیت کیفری بیان کرد: درعرصه تحول آفرینی نظام قضایی کشور که از رویکردهای دستگاه قضایی است بحث زندان و کنترل و کاهش هدفمند جمعیت کیفری در اولویت است.

رئيس كل دادگستري استان با اشاره به سياست هاي قوه قضاييه در بحث زندان زدايي به اجراي دستورالعمل كاهش جمعيت كيفري توسط قضات تأكيد كرد و گفت: امروز به مناسبت گراميداشت هفته قوه قضاییه به رسم سال هاي گذشته تعداد زيادي از همكاران قضايي با مددجويان خود در زندان ملاقات چهره به چهره داشتند تا مشكلات آن ها را با دقت بيشتري مورد بررسي قرار داده و در صورت وجود شرايط از تخفيفات قانوني بهره مند سازند.

در پایان رییس کل دادگستری، مسئولین ومدیران قضایی استان ضمن دیدار و گفت و گو با 150 نفر از مددجویان، تعدادی از پرونده ها را مورد بررسی قرار دادند، همچنین از تعدادی از قضات استان نیز تقدیر بعمل آمد

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها