نماینده مردم درود و ازنا در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: رئیس جمهور منتخب رسیدگی به معشیت چهار دهک کم برخوردار را در اولویت قرار دهد.
کد خبر: ۱۳۲۳۰۴۱
رئیس جمهور منتخب رسیدگی به معشیت چهار دهک کم برخوردار را در اولویت قرار دهدبه گزارش اختصاصی جام جم انلاین لرستان: حسین گودرزی افزود: توجه همزمان به نگاه کارشناسی و مدیریت خلاق، جوان و جهادی، وام دار نبودن به جریان ها و خاصه خواران، تمرکز بر اولویت های کشور به ویژه معیشت 4 دهک کم برخوردار، نگاه محوری به علل توسعه  نامتوازن در کشور را از رئیس جمهور منتخب خواهانیم.

وی ادامه داد:همچنین تقویت وفاق اجتماعی با نظر به موقعیت و ظرفیت ویژه که جنابعالی از آن برخوردار هستید،  توجه به نهادهای اجتماعی به خصوص نهاد خانواده و نهاد آموزش که ضربه های سهمگین و بعضا غیر قابل جبران متحمل شده اند، توجه خاص به اصلاح زندگی و نیاز محرومین که امام راحل آنها را ولی نعمت نقلاب و مسئولان برشمرده اند، توجه ویژه به حوزه فرهنگ در کنار اقتصاد، آنچنان که در رهنمود های مقام معظم رهبری به مجلس انقلابی، فرهنگ و اقتصاد 2 اولویت اساسی جامعه قلمداد شده اند، را خواستارم.
 
نماینده مردم درود و ازنا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از رئیس جمهور منتخب تقاضا دارم در آستانه ورود به ساختمان پاستور، کارگروهی را مامور بررسی، رسیدگی و تصمیم گیری  نسبت به علل عقب افتادگی استان لرستان، دژ مستحکم انقلاب، مکتب اهل بیت(ع)و ظرفیت های بی نظیر اما بر زمین مانده آن کند.
 
وی اظهار کرد: همچنین با تبریک به منتخبان ملت در پارلمان های محلی و مدیریت شهری، ضرورت اصلاح قانون شوراهای اسلامی شهر و روستا به ویژه نظارت بر این انتخابات و تشکیل دبیرخانه ای فرا بخشی و دائمی و محدود کردن شرایط کاندیداها را گوشزد می کنم.
 
گودرزی تصریح کرد: مراتب ناخرسندی خود و همکاران شورای عالی نظارت استان لرستان از عملکرد ضعیف و سلیقه ای هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را اعلام می کنم و از کمیسیون اصل 90 خواهان رسیدگی عاجل به این عملکرد ضعیف و سلیه ای هستم.
 
نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: از وزیر نیرو می خواهم برای آب گیری سد کمندان شهرستان ازنا و نسبت به تعیین محلی برای اسکان مردم روستای کمندان، خرید مناسب زمین و مسکن آنان اقدام  کند تا زمینه تداوم زندگی آنها را در همان محل فراهم شود.

وی ادامه داد: همچنین آب شرب بسیاری از روستاهای دو شهرستان درود و ازنا با مشکل مواجه شده و ضرورت تامین اعتبار و اقدام فوری را طلب می کند به علاوه رهاسازی هرچه زودتر سد مروک برای کشاورزان دشت سیلاخور نیازمند تصمیم عاجل شرکت آب منطقه ای لرستان است.
 
این نماینده مجلس بیان کرد: آقای وزیر صنعت! برای راه اندازی فولاد و ذوب آهن شهرستان ازنا با وجود همراهی قوه قضاییه هنوز در انتظار برگزاری جلسه ای با حضور شما هستیم آیا سزاوار است پروژه ای که  تقریبا آماده شروع و افتتاح است با حضور سرمایه گذاران مجرب صرفا برای تصمیم ستادی آن وزارت ماه ها منتظر بماند.
 
گودرزی مطرح کرد: از وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی می خواهم برای واگذاری شرکت عظیم صنایع غذایی گهر دورود و غلبه بر مافیا و بروکراسی دست و  پا گیر بانک ملی به کمک مردم و جوانان بیکار و آواره این شهرستان بیایند و برای خدا هم که شده در این روز های آخر دولت تصمیم راه گشا بگیرند.
 
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس بیان کرد: از وزیر کار نسبت به مصوبه واگذاری بهراد دورود به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) خواهانم که دستور و اقدام عاجل بدهید. 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها