مروری بر جایگاه ۷ زوج هنری معروف تاریخ تلویزیون که خاطره‌های بسیاری را برای مخاطبان ساختند

مکمل‌های ماندگار

بازیگر سریال «دودکش» که به دلیل تبلیغ شرکت مردم در انتخابات و رأی به ابراهیم رئیسی مورد ضرب و شتم با چاقو قرار گرفته بود، از آخرین وضعیت خود گفت.
کد خبر: ۱۳۲۲۷۹۹
نصرت میرعظیمی، بازیگر نقش هوشنگ کارگر قالیشویی در سریال کمدی «دودکش»  که روز جمعه برای تبلیغ شرکت مردم در انتخابات و رأی به ابراهیم رئیسی در شهرک قلعه میر حضور یافته بود، از سوی برخی افراد مخالف با ضربات چاقو مورد حمله قرار گرفت و بلافاصله به بیمارستان منتقل شد.
آخرین وضعیت بازیگر «دودکش» بعد از ضرب و شتم / برای شبکه «من و تو» متاسفم
میرعظیمی، در گفت و گو با جام جم آنلاین در تشریح چگونگی این ضرب و شتم گفت: همیشه دلم می خواست از طریق هنرم بین مردم مطرح شوم. حتی بارها کاراکتری شبیه کاراکتر «هوشنگ» در سریال «دودکش» به من پیشنهاد شد، اما آنها را رد کردم که به قول معروف همیشه نون یک کاراکتر را نخورم. هیچوقت آدم سیاسی ای نبوده و نیستم، اما سرنوشت کشورم برایم اهمیت دارد و نمی توانم از کنار اتفاقاتی که مربوط به آن است به راحتی عبور کنم.
 
او افزود:  زمان انتخابات ریاست جمهوری که رسید به دلیل کمپین های مختلفی که اصل رای دادن را رد می کردند، تصمیم گرفتیم برای آقای سید ابراهیم رئیسی که فعالیت هایشان را مدت ها بود دنبال می کردیم و به درستی آنها آگاه بودیم تبلیغاتی داشته باشیم. بنابراین به عنوان یک شهروند آزادانه از کاندیدای موردنظرمان حمایت کردیم که نتیجه اش شد یک بدن زخمی!
 
میرعظیمی در ادامه با تاکید بر اینکه هدفی جز پرشورتر برگزاری انتخابات نداشته، تصریح کرد: از کاندید موردنظرم علنی و آزادانه حمایت کردم و مثل بعضی دوستان نبودم که تبلیغات زیرپوستی انجام می دادند و سعی می کردند از این راه همه را راضی نگه دارند! در روز انتخابات هم همراه امیر دشتی در آن منطقه حضور داشتم و با مردم صحبت می کردیم که رای ندادن هیچ دردی را دوا نمی کند. در واقع هدف اصلی مان پر شورتر برگزاری انتخابات بود. شب سوار بر ماشین دوستم در بین راه منطقه گلستان و قلعه میر بودیم که از ماشین پیاده شدم و از پشت مورد حمله افرادی قرار گرفتم که ظاهرا تعقیب مان می کردند. دزد نبودند، چون هیچکدام از وسایلم را نبردند. 
 
بازیگر سریال هایی چون «در چشم باد»، «سر دلبران» و «دودکش» با تاکید بر اینکه آثار ضرب و شتم در بدنش مشخص است، خاطرنشان ساخت: 6-7 ضربه چاقو به کتف و سر و گردنم وارد شد که همان شب چند ساعت در بیمارستان امام حسین منطقه سرودشت بودم تا بخیه زدند و باقی کارهای درمانی انجام شد. در این چند روز پیگیری های لازم جهت روند قانونی شناسایی و دستگیری متهمان آغاز شده که قطعا به نتیجه می رسد.
آخرین وضعیت بازیگر «دودکش» بعد از ضرب و شتم / برای شبکه «من و تو» متاسفممیرعظیمی در پایان با انتقاد از عملکرد برخی رسانه ها در انتشار اخبار کذب توضیح داد: برای برخی از رسانه ها و به خصوص شبکه «من و تو» بسیار متاسفم که اخبار جعلی و وارونه به مردم منتقل می کنند. در شبکه «من و تو» از قول بنده گفته شده؛ «شانس آورده ام که گاز اشک آور همراهم بود»!. آخر من گاز اشک آور از کجا بیاورم! چنین رسانه هایی هیچ درکی از اخلاق و مسوولیت اجتماعی ندارند و واقعا برای خودشان و اخبار کذبی که منتشر می کنند، متاسف هستم.
 
ساناز قنبری/ جام جم آنلاین
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها