باشگاه‌ها و رشته‌های ورزشی در انتظار تغییر هستند

وضعیت جدید برای مقابله با کرونا در ورزش

از سوی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی؛

گروه بندی جدید فعالیت‌ های ورزشی اعلام شد

رئیس فدراسیون پزشکی جزئیات گروه بندی جدید فعالیت باشگاه‌ های ورزشی را در چهل و هفتمین جلسه ستاد مقابله با کرونا در ورزش اعلام کرد.
کد خبر: ۱۳۲۲۷۵۴

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از پایگاه خبری پزشکی ورزشی ایران، دکتر غلامرضا نوروزی در چهل و هفتمین جلسه ستاد مقابله با کرونا در ورزش که در محل فدراسیون پزشکی ورزشی و با شرکت اعضای ستاد برگزار شد، گفت: با توجه به دغدغه‌های جدی باشگاه‌داران در زمینه پیگیری فعالیت‌های ورزشی در زمان همه گیری کرونا، فدراسیون پزشکی ورزشی پس از کار کارشناسی و پیگیری‌های مداوم در جهت بازنگری در فهرست فعالیت باشگاه‌های ورزشی در نهایت با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان، این مهم را به تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی رساند و خوشبختانه با اعمال گروه بندی جدید تا حد زیادی مشکلات فعالیت باشگاه‌داران مرتفع شد.

نوروزی خاطر نشان کرد: با وجود این چنانچه نیاز به بازنگری در این فهرست باشد پیگیری‌های لازم را از طریق وزارت بهداشت انجام خواهیم داد.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی تصریح کرد: این گروه بندی صرفاً برای فعالیت باشگاه‌های ورزشی است و بدیهی است برگزاری هرگونه مسابقه‌ای همچنان منوط به اخذ مجوزهای لازم و با توجه به رنگ بندی کرونایی خواهد بود.

گروه‌بندی جدید مشاغل مرتبط با فعالیت باشگاه‌ های ورزشی به این شرح است:

گروه اول: استخر روباز، تیراندازی (اهداف پروازی، فضای باز)، تیروکمان، چوگان، دوومیدانی، سوارکاری، قایقرانی (بجز دراگون بوت)، کوهنوردی، موتورسواری و اتومبیل‌رانی و دوچرخه‌سواری.

گروه دوم: بدنسازی و پرورش اندام، اسکی، بولینگ و بیلیارد، تنیس روی میز (داخل سالن)، شمشیربازی (سالنی)، ورزش‌های سه‌گانه، تیراندازی سالنی، بدمینتون، فوتبال سالنی، ورزش‌های روستایی (سالنی)، والیبال (سالنی) و قایقرانی دراگون بوت.

گروه سوم: انجمن ورزش‌های رزمی، بوکس (سالنی)، شنا (استخرهای سرپوشیده و پارک‌های آبی)، تکواندو (سالنی) جانبازان و معلولان، ژیمناستیک (سالنی)، هاکی (سالنی)، کاراته (سالنی)، کبدی (سالنی)، کشتی (سالنی)، کونگ‌فو و هنرهای رزمی (سالنی) نابینایان، ناشنوایان، نجات غریق (سالنی) ورزش‌های رزمی، ووشو (سالنی) و ورزش‌های زورخانه‌ای (سالنی).

منبع: مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها