رئیس کمیته امداد سندرک گفت: کمیته امداد سندرک هم اکنون 204 دختر یتیم و محسنین تحت حمایت دارد.
رئیس کمیته امداد سندرک گفت: کمیته امداد سندرک هم اکنون 204 دختر یتیم و محسنین تحت حمایت دارد.
کد خبر: ۱۳۲۲۷۳۰

به گزارش جام جم آنلاین هرمزگان،رئیس کمیته امداد سندرک گفت: کمیته امداد سندرک هم اکنون 204 دختر یتیم و محسنین تحت حمایت دارد.

مرتضی جهانگیری، رئیس کمیته امداد سندرک با تبریک دهه کرامت، اظها ر داشت: کمیته امداد سندرک از 220 فرزند یتیم و 131 فرزند محسنین حمایت می کند که 204 نفر آنها دختران هستند.

جهانگیری افزود:در اقدامی خیرخواهانه توسط خیرین مبلغ هشت میلیون تومان به تامین بسته های پروتئینی گوشت تازه گوسفند و مرغ و همچنین اهدای کارت هدیه ویژه دختران یتیم در دهه کرامت به خانواده های ایتام اهدا نمودند.

جهانگیری با اشاره به افزایش مشارکت خیران در برنامه‌های اجرایی این نهاد ادامه داد: نیکوکاران و حامیان در مناسبت‌های مختلف سال با واریزی نقدی ماهیانه به حساب فرزندان خود، برخی از مشکلات خانواده های ایتام تحت حمایت را مرتفع می نمایند.

رئیس کمیته امداد سندرک کمک به نیازمندان به ویژه خانواده های ایتام و محسنین را برگرفته از سیره علوی دانست و اظهار داشت: در قالب پویش «ایران مهربان» نیکوکاران می توانند با ارسال عدد 1 به سامانه 3000333376 نسبت به انتخاب یک یا چند فرزند یتیم یا محسنین مورد نظر کمک های خود را مستقیم به حساب ایتام و محسنین انتخاب شده واریز نمایند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها