استاندار قزوین با سفر به تاکستان از چند واحد صنعتی در این شهرستان بازدید کرد و در جریان مشکلات آنان قرار گرفت.
استاندار قزوین با سفر به تاکستان از چند واحد صنعتی در این شهرستان بازدید کرد و در جریان مشکلات آنان قرار گرفت.
کد خبر: ۱۳۲۲۶۸۳

به گزارش جام جم آنلاین قزوین ، استاندار قزوین با سفر به شهرستان تاکستان از یک شرکت تولید کننده انواع لفاف‌های بسته بندی با اشتغال ۱۳۵ نفر بازدید کرد.

از جمله مشکلات این واحد تولیدی بدهی به بانک صنعت و معدن و فقدان راه دسترسی آسفالته بود که مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم برای آن اتخاذ شد.

استاندار در ادامه از یک شرکت دیگر در زمینه تولید ورق ام دی اف با اشتغالزایی ۴۵ نفر بازدید و دستور‌های لازم را برای پیگیری و رفع مشکلات آن که از زبان مدیران شرکت مطرح شد صادر کرد.

جمالی پور همچنین در راستای تحقق شعار تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی‌ها از شرکت تولید کننده انواع تشک با هشت نفر اشتغالزایی، یک شرکت تولید انواع جعبه کارتن با ۱۱ نفر اشتغال و یک واحد تولیدی دیگر در زمینه تولید انواع خوراک دام و طیور با ۱۰ نفر اشتغالزایی واقع در شهرک صنعتی خرمدشت بازدید کرد.

 استاندار قزوین در این بازدید گفت: مدیران ارشد استان قزوین از واحد‌های صنعتی به صورت مستمر بازدید می‌کنند تا بتوانند از نزدیک برای رفع موانع تولید، ایجاد رونق اقتصادی و تحقق شعار سال اقدام کنند.

جمالی پور با بیان اینکه برای تحقق شعار تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها، تمام تلاش خود را خواهیم کرد، افزود: یکی از گام‌ها برای محقق شدن این شعار بازدید از شهرک‌های صنعتی و واحد‌های تولیدی و آشنایی با مشکلات و موانع تولید از زبان خود صنعتگران و تولیدکنندگان است.

وی تاکید کرد: تحقق شعار تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها نیازمند همراهی و همگامی تمامی دستگاه‌های اجرایی است که ماموریت‌ها و برنامه‌های لازم در این زمینه به تمامی دستگاه‌ها ابلاغ شده است.

شهرک صنعتی خرمدشت از توابع شهرستان تاکستان بوده و در ۷۵ کیلومتری غرب قزوین قرار دارد.

استان قزوین علاوه بر یک شهر صنعتی دارای ۱۳ شهرک و ۶ ناحیه صنعتی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها