رئیس دفتر رئیس جمهور بر ضرورت همکاری دولت دوازدهم با دولت آتی تاکید کرد.
کد خبر: ۱۳۲۲۶۴۵
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، محمود واعظی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت اظهار کرد: باید از مردم عزیزمان تشکر کنم. انصافا با وجود همه جوسازی‌هایی که شد، فضایی که هم رسانه‌های معاند و هم برخی کشور‌های مختلف علیه ایران ساختند، پای صندوق رای حاضر شدند؛ متاسفانه برخی هم در داخل به عنوان تحریم انتخابات همراهی کردند، اما انصافا مردم با همه این شرایط کار بسیار بزرگی انجام دادند.

وی ادامه داد: دولت و همه سپاسگذار مردم هستند که به ندای رهبرشان پاسخ مثبت دادند، الحمدالله با یک رای خوب رئیس جمهور آتی انتخاب شدند.

واعظی تاکید کرد: رئیس جمهور منتخب هم رئیس جمهور کسانی هستند که به آقای رئیسی رای دادند، هم رئیس جمهور کسانی است که به رقبای ایشان رای دادند و همچنین رئیس جمهور آن‌هایی است که به او رای ندادند. رئیس جمهور منتخب رئیس جمهور همه ما است.

وی یادآور شد: وظیفه تک تک اعضا دولت است تا روز ۱۳ مرداد تلاش کنند یک انتقال قدرت آرام داشته باشیم. همه گزارش‌ها، اطلاعات و برنامه‌های آینده باید صادقانه و شفاف در اختیار شخص رئیس جمهور منتخب و مجموعه ایشان قرار گیرد و در آینده به وزرا و مدیران دولت سیزدهم منتقل شود.

وی گفت: حتی باید گام دیگری برداریم، برای ماه‌های اول تشکیل دولت سیزدهم مقدماتی فراهم کنیم که معاونین و وزرا راحت‌تر بتوانند به فعالیت بپردازند.

رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: من فکر می‌کنم هم در رابطه با مسائل داخلی و هم خارجی و اقتصادی همه باید تلاش و کمک کنیم. طبیعی است تا فشار‌های خارجی هست دولت سیزدهم هم مشکل دارد. امیدواریم مردم بعد از انتخابات هم همراهی کنند.

وی گفت: خواهش می‌کنم همه تفکرات و نحله‌ها و گروه‌های سیاسی رقابت را کنار گذاشته و در کنار دولت سیزدهم قرار بگیریم. هرچه به دولت سیزدهم و رئیس جمهور منتخب کمک کنیم به مردم خود کمک کرده ایم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها