با کشف 944 کیلو انواع مواد مخدر در سبزوار انجام شد

متلاشی شدن باند بزرگ تهیه و توزیع مواد مخدر در سبزوار

فرمانده انتظامی استان با اشاره به کشف 944 کیلوگرم انواع مواد مخدر شامل مورفین، حشیش و تریاک در سبزوار، از انهدام باند بزرگ تهیه و توزیع مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۲۲۶۳۴

به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی، سردار تقوی اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سبزوار با همکاری اطلاعاتی و عملیاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان از قصد سوداگران مرگ برای انتقال محموله سنگین مواد افیونی از طریق محورهای مواصلاتی سبزوار مطلع شدند.

وی افزود: تیم های مشترک عملیاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان های خراسان رضوی، سمنان و شهرستان سبزوار پس از تعقیب و مراقبت و با اشراف اطلاعاتی موفق به شناسایی محل انباشت موادافیونی در یکی از روستاهای حاشیه کویر سبزوار شدند.

وی با بیان این که ماموران انتظامی در بازرسی از محل مدنظر 745 کیلوگرم تریاک، 138 کیلو حشیش و 61 کیلوگرم مورفین و در مجموع 944 کیلوگرم موادمخدر را که به طرز ماهرانه ای در زیر خاک جاسازی شده بود، کشف کردند، اظهار کرد: هفت متهم در این زمینه دستگیر شدند.

تقوی تصریح کرد: در این عملیات ضربتی یک دستگاه خودروی وانت نیسان، یک دستگاه ‌وانت پیکان و یک دستگاه سواری پژو 405 از سوداگران مرگ توقیف شد و متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی با بیان این که از همکاری و تعامل خوب مردم با نیروی انتظامی در زمینه شناسایی سوداگران مرگ تشکر می‌کنم، افزود: از شهروندان درخواست می کنم، در صورت آگاهی از هر گونه خبر مبنی بر جا به جایی، حمل یا فروش موادمخدر مراتب را از طریق تلفن مرکز فوریت های پلیسی 110 به پلیس اطلاع دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها