تولیت آستان قدس رضوی گفت: تمام ملت شریف ایران و همه مسئولان در هر جایگاه و منصبی وظیفه دینی، انسانی و اخلاقی شان این است که دولت جدید را برای رفع مشکلات کشور کمک، یاری و تقویت کنند.
کد خبر: ۱۳۲۲۶۱۰

به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی، حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی در جشن بزرگ روز میلاد حضرت امام علی بن موسی الرضا(ع) که با حضور رئیس جمهور منتخب حجت الاسلام و المسلمین رئیسی و مجاوران و زائران بارگاه منور رضوی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در صحن بزرگ پیامبر اعظم(ص) حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد، ضمن تبریک دهه کرامت، کرامت را به معنای بزرگواری، ارجمندی، بخشندگی، بزرگ منشی و بلندنظری دانست و ابراز کرد: کرامت انسانی ودیعه‌ای الهی است که خداوند متعال به تمام انسان‌ها عنایت کرده است.
وی با بیان اینکه خداوند کریم است و ائمه اطهار(ع) مظهر و تجلی این صفت الهی هستند، افزود: ائمه اطهار(ع) همواره بر کرامت و عزت انسان‌ها با زبان و عمل شان تأکید داشتند و امام رضا(ع) از هر فرصتی برای احیا و زنده کردن کرامت در وجود انسان‌ها استفاده می‌کردند.
وی در ادامه ضمن تقدیر از رئیس جمهور منتخب ملت ایران برای پذیرش دعوت سخنرانی در جشن میلاد حضرت رضا(ع) در حرم مطهر رضوی، ابراز کرد: خداوند متعال کرامت را برای انسان‌ها مقدر کرده است؛ اما فقر، بیکاری، دغدغه‌های زندگی، ازدواج و مسکن با کرامت خدادادی انسان منافات دارد.
حجت الاسلام والمسلمین مروی افزود: مردم وفادار، صبور و انقلابی ایران شایسته بهترین خدمت‌ها و آرام‌ترین زندگی‌ هستند.
وی اظهار کرد: امروز بخشی از مردم دغدغه‌های به حقی‌ دارند، این شایسته کرامت مردم نیست؛ مسئولان باید با تلاش، فعالیت و کوشش شبانه روزی به این مردم عزیز، وفادار، صبور و مقاوم خدمت کنند.
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه انتخاب مسئولان در دولت باید بر اساس شایسته سالاری باشد، اظهار کرد: الحمدلله نیروهای کارآمد، انقلابی، متدین، دلسوز و تحصیل در کشور فراوان هستند، باید از آنها در جایگاه‌های مناسب خودشان بدون توجه به وابستگی‌های جناحی استفاده شود.
وی اضافه کرد: آنچه معیار برای انتخاب مسئولان بوده انقلابی‌گری، کارآمدی، ضدفساد بودن، به فکر خود و آینده خود نبودن و مردم داری است؛ انشالله با روحیه بسیار خوب، سعه صدر و تعاملی که در رئیس جمهور منتخب سراغ داریم، بهترین و خالص‌ترین نیروها را برای خدمت به مردم به کار خواهند گرفت.
حجت الاسلام والمسلمین مروی گفت: تمام ملت شریف ایران و همه مسئولان در هر جایگاه و منصب وظیفه دینی، انسانی و اخلاقی شان این است که دولت جدید را برای رفع مشکلات کشور کمک، یاری و تقویت کنند؛ تقویت دولت تقویت ملت و نظام است و همه از آن بهره می‌برند همه در یک کشتی هستیم و اگر آسیبی به این کشتی برسد همه سرنشینان متضرر می‌شوند.
وی اظهار کرد: عقل، منطق و تکلیف انسانی و شرعی ما اقتضا می‌کند با تمام وجود و همه امکانات دولت جدید را یاری کنیم تا ان شاءالله شاهد رفع نگرانی‌ها مردم و رفع معضلاتی همچون بیکاری‌ها و گرانی‌ها باشیم.

تولیت آستان قدس رضوی در پایان سخنان خود گفت: مردم فهیم ایران اسلامی توجه دارند که رفع مشکلات توسط دولت جدید زمان لازم دارد، مردم عزیز ما در این 43 سال ثابت کردند اهل مقاومت و صبر هستند و اگر مردم احساس کنند مسئولان نسبت به آنها احساس مسئولیت دارند و برای خدمت به آنها شب و روز نمی شناسند، سختی ها را تحمل می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها