رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مردم با شرکت در انتخابات، مسئولیت ما را بیشتر کردند و ما هم وظیفه داریم بدون تقسیم جامعه و گرایش بندی‌های سیاسی، مشکلات آنها را حل کنیم.
کد خبر: ۱۳۲۲۵۱۲

به گزارش جام جم آنلاین، محمدباقر قالیباف در جریان بازدید از فاز ۱ و ۲ کارخانه واکسن «کوو ایران برکت» و در جمع مدیران و مسئولان بنیاد برکت انقلاب اسلامی، گفت: این افتخار بزرگ و کار ملی و عظیمی که به دست جوانان تربیت شده در مکتب امام و مکتب جهاد و شهادت و مکتب حاج قاسم سلیمانی خلق شده، بی شک جای تقدیر و تشکر دارد.

وی با بیان اینکه این حماسه با وجود همه محدودیت‌ ها و تحریم‌ ها، کشور ما را در میان معدود کشورهای دنیا قرار داده است که توانسته تکنولوژی تولید واکسن را از صفر به دست بیاورد، افزود: این جوانان «ما می توانیم» را معنا کرده‌اند و امروز این دستاورد موجب شده است هم افرادی که از توان و تمکن مالی برخوردارند از آن بهره مند شوند و هم کسانی که در مناطق دورافتاده و روستایی دچار محدودیت هستند، از آن بهره مند شوند و تا پایان پاییز این واکسن در اختیار همه قرار می‌گیرد تا ان شاء الله این واکسن ایرانی هم جان مردم را نجات دهد و هم نان مردم را.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه من باور دارم که این کشور با یک برنامه پنج ساله در همین شرایط سخت تحریمی می‌تواند به ثبات و آرامش برسد، گفت: البته باور این موضوع برای خیلی‌ها سخت است، اما با توکل به خدا و اراده واقعی، این کار شدنی است و بی شک عزت و بخشش با خداست که تُعِزُّ مَنْ تَشَاءُ وَتُذِلُّ مَنْ تَشَاءُ.

قالیباف ادامه داد: امروز شاهد بودیم رزمنده ۱۶ ساله ما در سپاه خراسان که روزی در سرمای زیر صفر درجه، می‌جنگید، در میدان علمی جهاد می‌کند و همان افتخارات را خلق کرده است و من معتقدم خدای دوران دفاع مقدس، خدای اقتصاد نیز هست، اما ما بنده‌های خوبی نیستیم و فرق بین خدا و کدخدا را قائل نبودیم و ارادت ما به کدخدا بیشتر از خدا بود، وگرنه همان حماسه‌هایی که در دفاع مقدس خلق شد، امروز نیز قابل خلق است.

وی ادامه داد: اگر یک جوان با اخلاص ایستادگی کند و کارش را درست انجام دهد، کار نشد ندارد و «ما می توانیم» تفسیر می‌شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: ملت با شرکت در انتخابات، مسئولیت ما را بیشتر کرد و ما وظیفه داریم بدون تقسیم جامعه و گرایش بندی‌های سیاسی با افتخار، خدمتگذار مردم باشیم و مسائل اقتصادی نظیر بورس، اشتغال، ازدواج و معیشت را با وجود همه سختی‌ها با همدلی و همکاری بین قوا و کمک مردم حل کنیم.

قالیباف تصریح کرد: ما خدمتگذار مردم با هر سلیقه‌ای هستیم و وظیفه خود می‌دانیم چه برای کسانی که در انتخابات شرکت کردند و چه برای کسانی که در انتخابات شرکت نکردند، نوکری کنیم.

وی در پایان با تبریک میلاد امام رضا (ع) گفت: تقارن میلاد باسعادت ثامن الحجج با این جلسه علمی و بابرکت را به فال نیک می‌گیریم و به جوانان و همچنین بزرگان و زحمت کشان بنیاد برکت و ستاد اجرایی فرمان امام خداقوت و عرض خسته نباشید می گویم.

منبع: مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها