وزارت کشور نتایج تکمیلی انتخابات را اعلام کرد

آراء رئیسی از مرز ۱۸ میلیون گذشت

سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و جمعی از فرماندهان عالی رتبه نظامی در دیدار با آیت‎ الله رئیسی، انتخاب وی به عنوان رئیس جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفتند.
کد خبر: ۱۳۲۲۴۷۵
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح و فرماندهان ارشد سپاه، ارتش، نیروی انتظامی، وزیر دفاع و جمعی از فرمانده عالیرتبه نظامی کشورمان صبح امروز سه‎شنبه (اول تیر ماه) با حضور در دفتر رئیس جمهور منتخب، با آیت‎الله دکتر سید ابراهیم رئیسی دیدار کردند.

فرماندهان ارشد نظامی در این دیدار ضمن تبریک پیروزی آیت‎ الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری بر آمادگی نیرو‌های مسلح برای کمک به دولت جدید و ارتقاء توانمندی‌های جمهوری اسلامی در عرصه‎ های مختلف و شکل گیری ایران قوی تأکید کردند.

آیت ‎الله دکتر سید ابراهیم رئیسی نیز در این دیدار از ابراز محبت رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح و فرماندهان نظامی تقدیر و تشکر کرده و ابراز امیدواری کرد با به کار گیری همه توانمندی‌های موجود در کشور، شرایطی بهتر از گذشته در انتظار مردم ایران باشد.

پیش از این نیز فرمانده کل سپاه پاسداران و اعضای شورای فرماندهی سپاه و همچنین رئیس نیروی انتظامی و جمعی از فرماندهان ارشد این نیرو در دیدار‌های جداگانه با حضور در دفتر آیت الله رئیسی، انتخاب ایشان از جانب ملت را تبریک گفتند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها