سخنگوی صنعت برق خراسان خبر داد :

هفته آینده احتمال بازگشت خاموشی ها به مشهد

سخنگوی صنعت برق خراسان با بیان این که احتمال قطعی برق در بخش مشترکان خانگی مشهد در هفته‌های آینده وجود خواهد داشت، افزود: برنامه این خاموشی‌ها مشخص نیست، این مسئله بستگی به مصرف بار و شبکه دارد. این هفته هوای شهر مشهد خنک و مطبوع است و بعید است که خاموشی در بخش خانگی داشته باشیم.
کد خبر: ۱۳۲۲۳۹۴

به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی، عباس آذری در خصوص قطعی برق در مشهد اظهار کرد: اگر مصرف برق در بخش خانگی مشهد زیاد شود و تصمیمی مبنی بر قطعی برق گرفته شود، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

سخنگوی صنعت برق خراسان درباره وضعیت خاموشی ها در مشهد اظهار کرد: فعلا قطعی برق در بخش خانگی نداریم. هم اکنون برق مشترکان صنعتی مشهد وحتی مشترکان صنعتی حاشیه شهر در شرایط افزایش مصرف برق، قطع می‌شود.

وی درباره میزان قطعی برق در بخش صنعتی مشهد نیز گفت: مشخص نیست که روزانه چه تعداد از برق مشترکان صنعتی قطع می‌شود. این مسئله به بار شبکه سراسری بستگی دارد.

آذری در خصوص قطعی برق خانگی در هفته‌های آینده اظهار کرد: احتمال قطعی برق در مشترکان خانگی مشهد خواهیم داشت اما برنامه آن مشخص نیست. این مسئله نیز بستگی به مصرف بار و شبکه دارد.

وی تاکید کرد: این هفته هوای شهر مشهد خنک و مطبوع است و بعید است که خاموشی در مشترکان برق خانگی داشته باشیم. اگر تصمیم به قطع برق باشد، حتما قبل از قطع به مردم اطلاع رسانی خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها