مرد خلافكار برای این‌كه همسر سابقش را راضی به ازدواج دوباره كند، او را هدف پنج گلوله قرار داد. زن جوان به طور معجزه‌آسایی از مرگ نجات یافت.
کد خبر: ۱۳۲۲۲۲۴

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین،اوایل هفته گذشته مردی همراه دختر جوانش به شعبه نهم بازپرسی دادسرای جنایی تهران آمد و برای دستگیری داماد سابقش درخواست كمك كرد.

پرونده نیابتی آنها به پلیس آگاهی تهران ارسال شد و زن جوان در تحقیقات گفت: «من و شهرام چهار سال در كنار هم زندگی كردیم. شرایط‌مان خوب بود اما یكدفعه همه چیز خراب شد. او مدام كارهایش را عوض می‌كرد، شب‌ها دیر به خانه می‌آمد و در جواب اعتراضم از او كتك می‌خوردم. سرانجام فهمیدم پایش به جرم و خلاف باز شده است. دیگر طاقت نیاوردم و از او جدا شدم، اما شوهر سابقم دست‌بردار نبود و تلفنی یا در خیابان مزاحمم می‌شد. حتی یك‌بار مرا ربود و مورد آزار و اذیت قرار داد كه شكایت كردم و تحت تعقیب پلیس مشهد بود. سرانجام اوایل اردیبشهت امسال پنج گلوله به من شلیك كرد كه معجزه‌ آسا زنده ماندم. متوجه شدم به تهران آمده و اکنون برای دستگیری‌اش كمك می‌خواهم.»

پلیس در جست‌و‌جوی متهم فراری بود كه رد او در جنوب تهران به دست آمد و بعد از بازداشت، در جریان تحقیقات پلیسی گفت: «به همسر سابقم علاقه داشتم. ناخواسته گرفتار كارهای خلاف شدم. وقتی فهمید از من جداشد. اما من طاقت دوری او را نداشتم، به همین خاطر تصمیم گرفتم با تهدید او را به زندگی بازگردانم. آخرین بار هم پنج گلوله به او شلیك كردم كه فكر كردم مرده است. از ترس به تهران آمده و مخفی شدم. با خودرویم مسافركشی می‌كردم و شب‌ها در مسافرخانه می‌خوابیدم. حالا كه فهمیدم زنده است، خوشحالم و از او می‌خواهم دوباره با من ازدواج كند، قول می‌دهم دیگر سمت خلاف نروم.»

به دلیل این‌كه تیراندازی در مشهد رخ داده بود، پرونده با نیابت قضایی برای ادامه رسیدگی به این شهر ارسال شد.

گروه حوادث روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
جعفر
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
۰
۰
عجب ادم احمقی .طرف رو زده ناکار کرده حالا میگه بیا باهم ازدواج کنیم

نیازمندی ها