معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان کرمان گفت: به منظور بزرگداشت هفته قوه قضاییه بیش از 30 عنوان برنامه تدوین و جمع بندی شده است که در بازه های زمانی تعیین شده، اجرایی خواهند شد.
کد خبر: ۱۳۲۲۱۸۳
به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ محمدباقر اسلامی افزود:در برنامه های پیش بینی شده به منظور بزرگداشت هفته قوه قضاییه، بر بهره گیری از ظرفیت های رسانه ای به ویژه صدا و سیما مورد تاکید قرار گرفته است.

وی، برگزاری مصاحبه مطبوعاتی رئیس کل و مسئولان قضایی استان، فضاسازی شهری،حضور قضات در مساجد و پاسخگویی به سوالات و درخواست های حقوقی و قضایی مردم، تداوم اجرای طرح هر مسجد یک حقوقدان، بازدید از دستگاه های تابعه، دیدار مردمی، بازدید از واحدهای صنعتی و معدنی و  نشست تعاملی با نیروی انتظامی را از جمله برنامه های بزرگداشت هفته قوه قضاییه برشمرد.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان کرمان تصریح کرد: عطرافشانی و گلباران قبور شهدا، تجلیل از قضات و کارکنان برتر قوه قضاییه، تهیه و انتشار ویژه نامه هفته قوه قضاییه، جلسه مشترک شورای اداری و قضایی استان و نشست مشترک با نمایندگان مجلس شورای اسلامی از دیگر برنامه های بزرگداشت هفته قوه قضاییه خواهد بود.

اسلامی،از همراهی و همکاری صدا و سیمای مرکز استان کرمان در اجرای برنامه های بزرگداشت هفته قوه قضاییه تقدیر کردو گفت: امسال میزدگردهای تخصصی اقتصادی -حقوقی و قضایی با بهره گیری از ظرفیت صدا و سیما نیز برای هفته قوه قضاییه پیشنهاد شده است.

وی بااشاره به اینکه کارهای بزرگی در حوزه اقتصاد مقاومتی در دادگستری استان کرمان انجام شده است، عنوان کرد: بیان اقدامات گسترده دادگستری استان کرمان در حوزه های مختلف موجب تقویت روحیه امید در جامعه خواهد شد.

وی یادآور شد: شهید بهشتی متعلق به همه ملت بوده است و شهدای هفتم تیرماه نیز مربوط به تمامی دستگاه ها هستند و از این رو همه باید در بزرگداشت هفته قوه قضاییه همکاری داشته باشند
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها