اجرای طرح سنجش میزان رضایتمندی ذینفعان از خدمات شرکت گاز لرستان

مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان از انجام سنجش علمی میزان رضایتمندی ذینفعان در راستای ارائه خدمات بهتر این شرکت در سال ۱۴۰۰ خبر داد.
کد خبر: ۱۳۲۲۱۲۹
به گزارش جام جم آنلاین لرستان: کرم گودرزی افزود: سنجش رضایت ذینفعان با ترکیب روشهای کمی و کیفی تحلیلی بر اساس دستور العمل ابلاغی از سوی شرکت ملی گاز ایران و با توجه به پیاده سازی استانداردهای ایزو ۱۰۰۰۴ ( استاندارد مدیریت رضایتمندی مشتریان ) و ایزو ۱۰۰۰۲ ( استاندارد مدیریت شکایات ) در این شرکت هر ساله با توجه به خواسته ها و انتظارات ذینفعان انجام می شود.

وی ادامه داد: این اقدام در بخش های مجزا شامل مشترکین عمده، مشترکین جزء، متقاضیان و مراجعین، همسایگان تأسیسات، نمایندگان جامعه، ذی نفعان اصلی، تأمین کنندگان کالا، پیمانکاران اجرایی، پیمانکاران خدماتی و همچنین کارکنان رسمی و غیر رسمی ، انجام می شود .
 
 گودرزی تصریح کرد: شرکت گاز استان لرستان در کنار تأمین گاز ایمن و پایدار و گازرسانی به اقصی نقاط استان، افزایش سطح کیفی عملکرد و به تبع آن افزایش رضایتمندی ذینفعان را سرلوحه کار خود قرار داده است.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان بیان کرد: در همین راستا طرح مذکور در سطح استان اجرا شد که امیدواریم با نقد و بررسی نتایج و شناخت نقاط ضعف و قوت و به دنبال آن تعریف و اجرای پروژه های بهبود بتوانیم رضایت حداکثری ذینفعان را بدست آورده و شرکت را در جهت تعالی و پیشرف هر چه بیشتر سوق دهیم .
 
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها