مدیرکل گمرک فرودگاه امام (ره) خبر داد؛

کشف ۲۰ کیلوگرم تریاک در تختخواب ارسالی به آلمان! (+عکس)

مدیرکل گمرک فرودگاه امام (ره) گفت: با بررسی محموله اثاثیه منزل توسط پرسنل گمرک، که بنا بود به آلمان ارسال شود ۲۰ کیلوگرم تریاک که ماهرانه در جداره تختخواب جاسازی شده بود، کشف شد.
کد خبر: ۱۳۲۲۰۷۴

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین به نقل از گمرک ایران، غلامرضا صفاری طاهری، مدیرکل گمرک فرودگاه امام (ره) اظهار داشت: پس از مشکوک شدن حراست یکی از شرکت‌های هواپیمایی، به بار اثاثیه منزل به مقصد آلمان، در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام (ره)، همکاران مبارزه با مواد مخدر و مربیان سگ‌ های موادیاب گمرک با تکنیک‌های فنی به موضوع ورود کردند.

وی افزود: این محموله که شامل لوازم تختخواب، تاج تخت و کمد لباس بود توسط واحد ایکس ری و سگ‌ های موادیاب گمرک چک شد و با هماهنگی با پلیس مبارزه با مواد مخدر، توسط پرسنل گمرک بازگشایی شد.

غلامرضا صفاری طاهری گفت: پس از بازگشایی، ۲۰ کیلوگرم مواد مخدر با لفاف که در جداره محموله تخت، جاسازی شده بود کشف شد و طی صورتجلسه ای تحویل مقامات ذی صلاح برای اقدامات قانونی و بررسی‌های بیشتر قرار گرفت.

وی افزود: گمرک فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) به عنوان بزرگترین مرز هوایی کشور، ضمن توجه ویژه به موضوع تکریم ارباب رجوع، مراجعین و مسافرین، در قالب ارائه تسهیلات، اهتمام به انجام امور کنترلی به شکل نامحسوس و غیر مزاحم را در دستور کار خود قرار داده است و از این رهگذر با بهره گیری از وسایل و تجهیزات کنترلی پیشرفته، بیشترین تعداد کشفیات مربوط به مواد مخدر را در حوزه‌های امانات پستی، صادرات و امور مسافری در کارنامه خود دارد.

مدیرکل گمرک فرودگاه امام (ره) افزود: در سال ۹۹ توانستیم در زمینه کشف مواد مخدر، ۵۵ مورد کشفیات داشته باشیم که عمده ان در حوزه امانات پستی بوده که عمدتاً شامل بذر شاهدانه، قرص روانگردان، تریاک و شیره تریاک، کتامین و شیشه بوده است و ۸ مورد کشفیات جدید نیز در همین زمینه در دو ماه گذشته، صورت گرفته است.

کشف ۲۰ کیلوگرم تریاک در تختخواب ارسالی به آلمان! (+عکس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها