شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان خبرداد:

راه اندازی اعلان خاموشی ها در سامانه برق من

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان از راه اندازی نوتیفیکیشن اطلاع رسانی عمومی و خاموشی ها در سامانه برق من خبر داد و گفت:با توجه به هوشمند سازی مراکز اتفاقات و مشترکین، متقاضیان می توانند با ثبت شناسه ۱۳ رقمی اشتراک برق خود ازخدمات غیر حضوری مرتبط با بهره برداری شبکه و خاموشی ها بهره مند گردند.
کد خبر: ۱۳۲۱۸۸۵

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ سیدکمال موسوی افزود: مشترکین می توانند از طریق درگاه های مختلف از جمله سامانه برق ایران (برق من)،ارتباط با مرکز فوریت های برق ۱۲۱بدون نیاز به مراجعه حضوری از خدمات یاد شده استفاده نمایند.

موسوی خاطرنشان کرد:یکی از ماموریت های مهم این شرکت در حوزه بهره برداری،اطلاع رسانی خاموشی ها به مشترکین محترم می باشد که از جمله خدمات غیرحضوری یاد شده نیز هست.

وی افزود:مشترکین عزیز برای کسب اطلاع از خاموشی های محل سکونت و یا کسب و کار خود می توانند از طریق درگاه های یاد شده و با ثبت نمودن شناسه ۱۳ رقمی اشتراک برق خود از خاموشی های احتمالی آگاه شوند.

وی گفت: یکی دیگر از امکانات جدید و آسان اطلاع از خاموشی ها که اخیراً راه اندازی و به بهره برداری رسیده است، اطلاع از خاموشی ها بدون استعلام مشترک از سامانه برق ایران می باشد؛ برای بهره مندی از این امکان پس از ثبت شناسه اشتراک در سامانه، هرگونه خاموشی جاری یا برنامه ریزی شده که در محدوده اشتراک یاد شده وجود داشته باشد و در صورت نصب اپلیکیشن برق من و وصل دیتای تلفن همراه به صورت نوتیفیکیشن (اعلان ) به مشترک اطلاع رسانی می شود و نیاز به استعلام از هیچ درگاهی نمی باشد. 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها