رئیس پلیس فتای استان فارس خبر داد

دستگیری رمال اینترنتی

پلیس پایتخت به دنبال مرد شیطان‌صفتی است که به بهانه فروش نسخه دوری از بیماری کرونا دختر جوانی را ربوده و بعد از تجاوز، اموالش را سرقت کرده است.
کد خبر: ۱۳۲۱۷۶۵

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، روزهای پایانی هفته گذشته دختر جوانی با حضور در شعبه هشتم بازپرسی دادسرای جنایی تهران از مردی به اتهام آدم‌ ربایی، تجاوز و سرقت اموالش شکایت کرد.

پس از این شکایت، با دستور قضایی پرونده به پلیس آگاهی تهران ارسال شد و شاکی در جریان تحقیقات گفت: در یک شرکت در غرب تهران کار می‌کردم. چند ماه پیش مقابل محل کارم منتظر تاکسی بودم که راننده‌ای مقابلم توقف کرد و با گفتن مقصدم سوار شدم. می‌گفت که مدیر یک شرکت لوازم آرایشی- بهداشتی است و با هم دوست شدیم. یک روز به من گفت از رمالی نسخه دوری از بیماری کرونا خریده که باعث شده او و خانواده‌اش به این بیماری مبتلا نشوند و مرا هم تشویق کرد از آن نسخه بخرم. فریب خورده و 10میلیون تومان به وی پرداختم و برایم آن نسخه را گرفت اما من و دو عضو خانواده‌ام به بیماری کرونا مبتلا شدیم و حتی مدتی در بیمارستان بستری بودیم. به آن مرد زنگ زدم و اعتراض کردم. او مدعی شد باید نسخه‌های دوم و سوم را می‌خریدم و الان جان من و خانواده‌ام در خطر است. دوباره فریبش را خورده و با او برای خرید نسخه همراه شدم که در میان راه تغییر مسیر داد و به ساختمان نیمه‌کاره‌ای رفت و در آنجا با تهدید و کتک مرا آزار داد. بعد هم پول و طلاهایم را سرقت کرد. من را همان‌جا رها کرد و گریخت. با کمک یک راننده عبوری به بیمارستان رفتم.

پس از این شکایت، تحقیقات پلیس آگاهی برای شناسایی و دستگیری متهم آغاز شد.

گروه حوادث روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها