رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ:

راننده شیطان صفت دستگیر شد

قربانیان به پلیس مراجعه کنند

راننده شیطان صفت زانتیا دستگیر شد (+عکس)

پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری راننده شیطان صفتی خبر داد که زنان و دختران جوان را طعمه نقشه شیطانی‌اش می‌کرد.
کد خبر: ۱۳۱۵۵۸۴

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ در گفتگو با فارس از جست و جوی پلیس برای شناسایی قربانیان احتمالی راننده‌ای خبر داد که دختران و زنان را در جاده بهشت زهرا طعمه نقشه شیطانی‌اش می‌کرد.

سرهنگ کارآگاه نثاری در تشریح خبر فوق اظهار داشت: ساعت 6 عصر 23 دی ماه سال گذشته زن جوانی با مراجعه به پلیس از راننده شیطان صفتی شکایت کرد و گفت که از عبدل آباد به سمت خانی آباد سوار بر خودروی عبوری که به نظر پژو بود شد، در بین راه مسافر دیگری که داخل خودرو بود پس از طی مسافتی پیاده شد و راننده با این بهانه که ترافیک است تغییر مسیر داد و بعد از طی مسافتی از مسیر کاملا منحرف شد که به او اعتراض کرده ولی راننده بدون توجه به اعتراض به مسیرش ادامه داده و به سمت اتوبان بهشت زهرا رفت.

شاکی ادامه داد: درهای ماشین از داخل باز نمی شد و التماس هایش نیز کارساز نشد و راننده شیطان صفت پس از اجرای نقشه شیطانی اش مجدد به راه افتاد و وی را در نزدیکی خانه اش رها کرد.

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران تصریح کرد: با شکایت زن 40 ساله تحقیقات کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی پایتخت آغاز شد. در بررسی های اولیه کارآگاهان به سراغ دوربین های مداربسته اطراف محلی رفتند که زن جوان مدعی بود قربانی نقشه شیطانی شده است. کارآگاهان موفق شدند شماره پلاک چندین خودروی پژو را بدست آوردند و از سویی با کمک قربانی موفق شدند به چهره نگاری از متهم بپردازند اما مشخصات هیچ کدام از مالکان خودروی پژو با مرد شیطان صفت شباهت نداشت.

این مقام انتظامی اضافه کرد: در حالی که تحقیقات در این خصوص ادامه داشت شامگاه 26 بهمن سال گذشته دختری 22 ساله به پلیس رفت و از قربانی شدنش توسط راننده خودرویی شکایت کرد.

شاکی گفت: از متروی شریعتی به سمت خانه سوار خودرویی شده که به نظرش پژو 405 بود. به غیر از او هم سه مسافر دیگر سوار خودرو بودند و راننده پس از پیاده کردن آخرین مسافر، تغییر مسیر داد و در برابر اعتراض هایش وی را تهدید کرد و درنهایت در جاده بهشت زهرا مورد تجاوز قرار داد و دوباره به نزدیکی خانه اش برگرداند.

دختر جوان قربانی مشخصات راننده شیطان صفتی را مردی حدودا 50 ساله، با سری کچل، قد بلند و نسبتا لاغراندام توصیف کرد.

در حالی که دختر جوان نیز ادعا می کرد که راننده پژو وی را مورد آزار و اذیت قرار داده است، کارآگاهان با سومین شکایت مواجه شدند. گرچه مشخصات مرد شیطان صفت و خودرویش مشابه با دو قربانی دیگر بود اما سومین قربانی سرنخ اصلی را بدست کارآگاهان داد.

شاکی سوم گفت: خودروی مرد شیطان صفت زانتیا بود و به غیر از من نیز مسافران دیگری داشت. او پس از اینکه مسافرانش را پیاده کرد مرا به سمت جاده بهشت زهرا برده و آنجا مورد آزار و اذیت قرار داد و مجدد در نزدیکی خانه ام پیاده ام کرد.

نثاری ادامه داد: طبق اطلاعات سومین قربانی، خودرو زانتیا بوده و دو قربانی دیگر به اشتباه آن را پژو شناسایی کرده بودند. با این سرنخ، تحقیقات روی خودروهای زانتیا متمرکز شد و درنهایت کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی پایتخت موفق به شناسایی مرد شیطان صفت شده و او را بازداشت کردند.

بررسی ها نشان می داد که مرد زانتیا سوار تا به حال دوبار ازدواج کرده که هر دو به جدایی ختم شده است. همچنین متهم با تخریب دستگیره های خودرویش از داخل، راه برای فرار قربانیان را بسته و نقشه اش را اجرا می کرد.

در حالی که متهم میانسال بازداشت شده بود به پلیس مراجعه و از راننده زانتیا شکایت کرد. زن جوان نیز مانند سه قربانی دیگر طعمه مرد زانتیا سوار شده بود.

وی در تحقیقات گفت: زمانی که راننده زانتیا قصد اجرای نقشه اش را داشت مقاومت کرده و راننده با ضربه به سر بی هوشش کرده و نقشه اش را اجرا کرده است؛ ضربه ای که باعث شده بود جمجمه اش ترک بردارد و پرده گوشش پاره شود.

این مقام ارشد پلیس آگاهی تصریح کرد: با دستگیری متهم، بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی پایتخت دستور چاپ تصویر بدون پوشش متهم را صادر کرد تا درصورت شناسایی از سوی شکایت احتمالی برای شکایت به شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران یا اداره شانزدهم پلیس آگاهی مراجعه کرده یا با شماره تلفن 51055516 پلیس آگاهی تماس بگیرند.

وی گفت: پلیس این اطمینان را به شاکیان می دهد که مشخصات و هویت آنها برملا نخواهد شد و شکایت آنها بدون مشکل صورت خواهد گرفت.

 

راننده شیطان صفت زانتیا دستگیر شد (+عکس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۲ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها