فرمانده انتظامی استان در پیامی از حضور حماسی ملت بزرگ ایران اسلامی و مردم شریف کرمانشاه برای شرکت گسترده در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا قدردانی کرد.
کد خبر: ۱۳۲۱۷۵۷

به گزارش جام جم آنلاین کرمانشاه؛ در پیام سردار "علی اکبر جاویدان" آمده است: مردم با بصیرت کشورمان روز برگزاری انتخابات را تبدیل به جلوه گاهی زیبا برای اثبات وفاداری خود به انقلاب و نظام اسلامی و آرمان های آن کرده و برگ زرین دیگری را در تاریخ این مرز و بوم ورق زدند.

مشارکت گسترده مردم در این رویداد مهم و ملی یک پیام مهم برای جهانیان و خصوصا دشمنان این مرز و بوم داشت و آن هم تبعیت ملت از رهبر خود و پشتیبانی و حراست از دستاوردهای عظیم انقلاب که بدخواهان و معاندان آن را نشانه رفته بودند.

دشمنان قسم خورده انقلاب و نظام که از مدت ها قبل با راه اندازی صدها شبکه و کانال به دنبال دخالت در امور داخلی کشور بودند و مردم را به شرکت نکردن در عرصه انتخابات تشویق می کردند اما عملا شرایط به گونه ای دیگر رقم خورد و ملت با بصیرت ایران اسلامی خلاف برنامه و نقشه آنان حرکت کردند.
حضور پرشور مردم در انتخابات 28 خرداد پاسخ دندان شکنی به یاوه سرایی ها و اقدامات مذبوحانه دشمنانی بود که به عدم حضور انها دل بسته بودند اما هنرنمایی مردم فهیم ایران اسلامی بازهم بدخواهان انقلاب و نظام را ناکام گذاشت.
مشارکت گسترده مردم در انتخابات در واقع پاسخ به فرمایش رهبر معظم انقلاب بود که فرمودند هرکس به ایران و امنیت آن علاقه مند است باید در انتخابات شرکت کنند.
امید می رود فرد منتخب در انتخابات ریاست جمهوری و برگزیدگان شورای اسلامی شهر و روستا با صیانت از آراء مردمی کسب شده همه توان و انرزی خود را برای ساختن کشور و جامعه ای آبادتر به کار گیرند.
در بخش پایانی پیام سردار جاویدان آمده است: بر خود لازم می دانم از همکاران پرتلاش خود در بخش های مختلف انتظامی استان که امنیت خوبی را بر فضای انتخابات حاکم و همچنین خانواده های آنان که مانند همیشه صبوری و نجابت به خرج دادند، قدردانی کنم.

سرتیپ دوم ستاد علی اکبر جاویدان - فرمانده انتظامی استان کرمانشاه
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها