مدیر امور آبفای شهرستان ایوان گفت: با تجهیز و راه اندازی ایستگاه پمپاژ آب مجتمع باباگیر چهل زرعی شهرستان ایوان، اهالی 3 روستا (روستاهای باباگیر، صداقت و میوانه) با تعداد ۱۰۰ خانوار از نعمت آب سالم و پایدار برخوردار گشتند.
کد خبر: ۱۳۲۱۶۹۶

به گزارش جام جم آنلاین ایلام؛ آیت کیانی با اعلام این خبر گفت: در راستای ارایه خدمات پایدار و تامین آب شرب مورد نیاز مشترکان و ضرورت رفع به موقع معایب تاسیسات و تجهیزات، اکیپ اجرایی امور آبفا شهرستان با حمایت و پشتیبانی ستاد استان،  نسبت به رفع مشکل ایستگاه پمپاژ آب، مجتمع باباگیر چهل زرعی، که به علت نوسانات جریان برق در الکتروپمپ شناور ایستگاه های فوق رخ داده بود، با تغییر روش پمپاژ در ایستگاه و عملیات  حفر چاهک و نصب و راه اندازی الکترو پمپ شناور، طی دو روز  با هزینه ۱۱۰ میلیون تومان  اقدام نمود.

وی افزود: با راه اندازی این ایستگاه پمپاژ، اهالی 3 روستا (روستاهای باباگیر ؛ صداقت و میوانه) با تعداد ۱۰۰ خانوار  از آب سالم و پایدار برخوردار گشتند.

مدیر  امور شرکت  آب و فاضلاب شهرستان  ایوانغرب در پایان و با تاکید بر صرفه جویی در مصرف آب توسط مشترکان  گفت: موثرترین راه مدیریت مصرف آب، صرفه جویی توسط مشترکان است و از مردم می خواهیم با استفاده صحیح و پرهیز از مصارف غیر ضروری ما را در گذر از فصل گرم سال  یاری نمایند
 
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها