وزیر امور خارجه کشورمان گفت:‌ هر کسی که در این انتخابات توسط مردم انتخاب شود برای همه ما محترم است و انشاءالله موفق خواهد بود.
کد خبر: ۱۳۲۱۵۹۸

به گزارش جام جم آنلاین، محمدجواد ظریف بعد از شرکت در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران در ترکیه در اظهاراتی گفت:‌ حق تعیین سرنوشت یکی از مهمترین حقوقی است که مردم ما با انقلاب به دست آوردند و جمهوریت یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است.

وی با دعوت از مردم برای شرکت در انتخابات افزود:‌ ممکن است ناراحتی‌هایی به خاطر مشکلات و کمبودها وجود داشته باشد که من به سهم خودم به خاطر این مشکلات از مردم عذرخواهی می‌کنم ولی معتقدم که لازم است مردم در تعیین سرنوشت خود مشارکت کنند و صندوق آرا بهترین جا برای تعیین سرنوشت و آینده فرزندان و مسیر کشور است و امیدوارم در این کار تمام هم وطنان با علاقه شرکت کنند ، مردم ما همواره اشتباه پیشگویان سیاسی را ثابت کرده‌اند و این بار نیز ثابت شود.

ظریف همچنین در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به اقدامات وزارت خارجه برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در خارج از کشور تصریح کرد:‌ ما تلاش کرده‌ایم که در هر جا که امکان داشته شعبه اخذ رأی داشته باشیم و این زمینه را فراهم کنیم که ایرانیان خارج از کشور بتوانند در انتخابات حضور داشته باشند و با مشارکت فعال خود سرنوشت و آینده خود را رقم بزنند چرا که این حق مردم است.

وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به عدم همکاری دولت کانادا در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در این کشور علیرغم پیگیری‌های وزارت خارجه تصریح کرد:‌دولت کانادا باید پاسخگوی این عملکرد خود باشد.

وی در بخش پایانی صحبت‌های خود گفت: هر کسی که در این انتخابات توسط مردم انتخاب شود برای همه ما محترم است و انشاءالله موفق خواهد شد.

منبع: ایسنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها