کمیته‌ های مقاومت و جنبش مقاومت مردمی فلسطین:

آماده‌ایم به هر حماقت اسرائیل، پاسخ دهیم

کمیته‌ های مقاومت و جنبش مقاومت مردمی فلسطین تأکید کردند که صهیونیست‌ها با حمله به نوار غزه در پی بالا بردن روحیه سربازان خود و کسب یک پیروزی کمرنگ هستند.
کد خبر: ۱۳۲۱۵۵۳

به گزارش جام جم آنلاین، «محمد البریم» مسئول دفتر اطلاع‌رسانی کمیته‌های مقاومت فلسطین شامگاه گذشته تأکید کرد که رژیم صهیونیستی مقاومت را امتحان کرده است.

البریم در واکنش به حملات شب گذشته رژیم صهیونیستی به نوار غزه گفت: «اجازه نمی‌دهیم معادله جدیدی به وجود آید و نمایش امروز، عواقبی به همراه خواهد داشت».

خبرگزاری سما به نقل از این مسئول فلسطینی گزارش داد: اتاق [عملیات] مشترک، همیشه در حال برگزاری [جلسات] است تا رخدادها را پیگیری و بررسی کرده و موقعیت میدانی را بررسی کند».

وی تصریح کرد: «به دشمن صهیونیست اجازه نخواهیم داد که به تجاوزات و جنایاتش علیه ملت ما ادامه دهد».

در همین ارتباط، «محمد الدیراوی» سخنگوی رسانه‌ای جنبش مقاومت مردمی فلسطین تأکید کرد که مقاومت، مشخص می‌کند که جنگ، چگونه، کجا و چه زمانی آغاز شود.

خبرگزاری صفا به نقل از الدیراوی گزارش داد، رژیم صهیونیستی به دنبال یک پیروزی کمرنگ است تا از این طریق بتواند روحیه سربازان خود را بالا ببرد.

وی تأکید کرد که هدف صهیونیست‌ها از این حملات، «تغییر تصویر شکست و سقوط در برابر مردم صهیونیست است».

این مسئول فلسطینی خاطر نشان کرد، اتاق عملیات مشترک با قدرت حضور دارد و آماده است تا به هر حماقت صهیونیست ها پاسخ دهد».

الدیراوی تأکید کرد، اتاق عملیات مشترک به خوبی در حال بررسی وضعیت است تا بتواند «ملت ما را خوشحال کند و طرح‌های صهیونیست را شکست دهد».

وی در پایان تصریح کرد: «اجازه نمی‌دهیم قواعد درگیری جدیدی ایجاد شود. میانجی مصری نیز باید برای توقف تجاوز، مداخله کند و بر اساس توافقات آتش‌بس، تلاش کند».

منبع: فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها