مدیر مخابرات منطقه قزوین با انتشار پیامی مردم را برای شرکت پرشور در انتخابات بیست و هشتم خرداد ماه، دعوت کرد.
متن پیام مهندس محمدرضا نصرآبادی بدین شرح می باشد...
مدیر مخابرات منطقه قزوین با انتشار پیامی مردم را برای شرکت پرشور در انتخابات بیست و هشتم خرداد ماه، دعوت کرد. متن پیام مهندس محمدرضا نصرآبادی بدین شرح می باشد...
کد خبر: ۱۳۲۱۲۵۱

به گزارش جام جم آنلاین قزوین : بیست هشتم خردادماه روز تجلی همدلی و همزبانی و حضور گسترده ملت شریف ایران و روز خلق حماسه ای دیگر است که همانند ادوار گذشته عرصه انتخابات را به عنوان نماد مقبولیت نظام به منصه ظهور بگذاریم و نشان دهیم که در همه حال انقلاب شکوهمند اسلامی را از گزند دشمنان حفظ خواهیم کرد.

دو انتخابات مهم در ایران، بیست و هشتم خردادماه امسال تلاقی یافته اند تا صحنه ای دیگر از عزم راسخ مردم این سرزمین مقدس و پایگاه شهیدان و ایثارگران و دوستداران اهل بیت علیهم السلام، برای مشارکت در سرنوشت خود، به نمایش گذاشته شود.

بدون تردید در این برهه حساس و سرنوشت ساز، نقش و تاثیر خانواده ی فهیم و روشنفکر مخابرات ایران در روشنگری آحاد مردم برای انتخاب اصلح در صحنه انتخابات بر کسی پوشیده نیست، قشر فرهیخته مخابرات استان قزوین می تواند در کنار سایر اقشار در جهت اعتلای مردم سالاری دینی اهتمام ورزیده و ضمن ترغیب مردم، نقش سازنده تک تک افراد در سرنوشت کشور را تبیین نماید.

ملت مفهیم ایران، روز جمعه گرد هم می آیند تا ایرانی آباد را رقم بزنند و انشاء الله با انتخاب اصلح ، بتوانیم بیش از پیش به آرمان های انقلاب بزرگ اسلامی دست یابیم.

اینجانب به نوبه خود، از عموم همکاران مخابرات قزوین ، همچنین مردم بزرگوار و شهیدپرور استان دعوت می کنم تا بار دیگر، در انتخاباتی دیگر که نشانه جمهوریت این نظام درکنار اسلامیت آن است، حضوری پر شور داشته و شخص اصلح خود را انتخاب نمایند.

امید است منتخبین مردم به مقوله جهادگران ارتباطات در کنار مدافعان سلامت، توجه ویژه داشته و همراه و همکار خدمتگزاران این عرصه ها باشند

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها