مدیرعامل  شرکت توزیع نیروی برق لرستان بیان کرد: نیروگاه برقابی شول آباد با ظرفیت300 کیلو وات  در استان لرستان وارد مدار شد.
کد خبر: ۱۳۲۱۲۴۵

به گزارش جام جم آنلاین لرستان: مدیرعامل  شرکت توزیع نیروی برق لرستان گفت: هزینه بهره برداری از این طرح بالغ بر  2 میلیارد و 400 میلیون تومان بوده است.

فریدون خودنیا افزود: نیروگاه برقابی شول آباد که توسط بخش خصوصی احداث شده علاوه بر تولید 300 کیلووات برق، زمینه اشتغال مستقیم 3 نفر را نیز فراهم نموده است.
 
وی با اشاره به شرایط سخت در تابستان  امسال جهت تامین برق مطمئن و پایدار، گفت: با وارد مدار شدن این نیروگاه در پست برق سپید دشت و فیدر شول آباد علاوه بر تامین برق بخشی از نیاز مشترکین این ناحیه، باعث کاهش خاموشی، افزایش کیفیت و کاهش تلفات شبکه خواهد شد.

مدیرعامل  شرکت توزیع نیروی برق لرستان اظهار کرد: نیروگاه مذکور با ارتفاع 90 متر و دبی 300 لیتر در ثانیه توان تولید عملی 240 کیلووات انرژی برق را دارد.
 
 
خودنیا ادامه داد:  نیروگاه برق آبی نیاز به سوخت ندارند و به لحاظ حفظ محیط زیست ، یاری رسان هستند.

وی تصریح کرد: در استان لرستان نیز سعی شده از این ظرفیت در حد توان استفاده شود و خوشبختانه در این زمینه اقدامات خوبی صورت گرفته است که نیروگاه برقابی شوال آباد نیز در این راستا ایجاد شده است.
 
خودنیا بیان کرد: نیروگاه های برق آبی، انرژی مورد نیاز خود را برای تولید برق از جریان آب رودخانه ها با کانال های انتقال آب تامین می کنند.
 
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها