رئیس دبیرخانه کارگروه سلامت و امنیت غذایی:

شیوع بیماریهای سالک و حیوان گزیدگی در فصل گرما

فرمانده انتظامی کرمانشاه خبر داد:

یگان ویژه در تامین امنیت انتخابات نقش محوری دارد

سردار "علی اکبر جاویدان" در دیدار با فرمانده و کارکنان یگان ویژه کرمانشاه اظهار داشت: نیروی انتظامی در بحث انتخابات 2 رویکرد اساسی را دنبال می کند که یکی از انها فراهم کردن بستر لازم برای مشارکت حداکثری و موضوع دیگر تامین امنیت این رویداد مهم و ملی است.
کد خبر: ۱۳۲۱۲۴۳

 به گزارش جام جم آنلاین کرمانشاه؛ فرمانده انتظامی استان با اشاره به درپیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا و گفت: یگان ویژه در تامین امنیت برگزاری این رویداد مهم نقش محوری و کلیدی دارد.
 
وی تصریح کرد: در دوره های گذشته نیز عمده مسئولیت برقراری امنیت برعهده نیروی انتظامی بوده و همه شاهد بوده اند انتخابات در کمال امنیت برگزار شده و پلیس اجازه نداده کوچکترین اخلالی در این رویداد ایجاد شود.

سردار جاویدان همچنین با قدردانی از تلاش های ماموران یگان ویژه پلیس کرمانشاه، آنها را یکی از عوامل اصلی امنیت آفرینی در جامعه معرفی کرد و گفت: حضور مقتدرانه و با صلابت در عرصه های مختلف و در مواجه با چالش هایی که دشمنان و بدخواهان انقلاب ایجاد می کنند راه زیاده خواهان را بسته است.

فرمانده انتظامی کرمانشاه گفت: یگان ویژه یک نیروی تخصصی با افراد کارآزموده و توانمند است و انتظار می رود توجه به اخلاق، تربیت و آموزش و رفتار و منش پهلوانی همچنان سرلوحه کاری انها باشد.

وی در پایان گفت: نیروی انتظامی به عنوان خدمتگزار مردم هدفی جز ایجاد امنیت و آرامش در جامعه و جلب رضایت شهروندان ندارد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها