نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه جهش کشور بدون جهش شهر و روستا و استان امکان‌پذیر نیست، گفت: جهش یک امر شعاری نیست؛ جهش برنامه، اراده و باور می‌خواهد.
کد خبر: ۱۳۲۱۱۱۷

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از  تسنیم، سعید جلیلی در گفت‌وگوی تلویزیونی با مردم استان سمنان اظهار داشت: سمنان استان پهناور و با سابقه عمیق فرهنگی و تاریخی است.

وی با بیان اینکه سمنان، استان حکیمان و دانشمندانی، چون ابن یمین و شهدایی، چون شاطری‌ها و معلمان دین و اخلاق همچون خرقانی‌ها و مرحوم آیت‌الله شاهرودی‌ها و شاعران و هنرمندانی، چون علی معلم و داود میرباقری است، گفت: خوشحالم در این فرصت می‌توانم ادای احترامی به استانی که برای ملت ما در مقاطع مختلف انقلاب، دفاع مقدس و دفاع از حرم حماسه آفرید، داشته باشم.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد: مردم سمنان بدانید استان پهناور شما استانی از روستای علی‌آباد ایوانکی تا فرومد شاهرود شایسته شکوفایی حداکثری است.

جلیلی گفت: ما برای چهار سال آینده دو نوع نگاه می‌توانیم داشته باشیم یک نگاه حداقلی برای اداره کشور و یک نگاه حداکثری برای شکوفایی و جهش کشور است و باید انتخاب کنیم که کدامین مسیر را ملت ما برای چهار سال آینده خود می‌خواهد.

وی اظهار داشت: ما می‌خواهیم در چهار سال آینده کشور، مدیریتی بر کشور و قوه مجریه حاکم باشد که بتواند فرصت‌ها و ظرفیت‌های کشور را جهش دهد و از تمام توانمندی‌های موجود استفاده حداکثری کند و ایران را به قله‌های پیشرفت، رفاه و تعالی نزدیک کند.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه جهش کشور بدون جهش شهر و روستا و استان امکان‌پذیر نیست، گفت: جهش یک امر شعاری نیست؛ جهش برنامه، اراده و باور می‌خواهد.

جلیلی با اشاره به فرصت‌های بسیار خوب استان سمنان در حوزه‌های صنعتی، معدنی، کشاورزی و دامپروری تأکید کرد: در چهار سال آینده فرصت‌هایی که این استان دارد باید شناخته شده باشد و علاوه بر شناخته شدن برای ارتقای آن برنامه‌ریزی شود.

وی با بیان اینکه استان سمنان می‌تواند یک استان ارزشمند در جهت گردشگری باشد، گفت: ما می‌گوییم استان سمنان و دیگر استان‌های کشور باید تمام فرصت‌های آن به‌خوبی جهش پیدا کند.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: ما معتقدیم هر دولتی که در این دوره نیز رأی خواهد آورد و اعتماد مردم ایران را جلب خواهد کرد محتاج کمک همه مردم، جریان‌ها و نگاه‌های مختلف است تا بتواند کشور را فقط اداره نکند، بلکه کشور را ارتقا دهد.

جلیلی بیان کرد: آنچه ما با عنوان دولت سایه مطرح کرده‌ایم این است که هر فردی از آحاد جامعه که احساس دلسوزی برای کشور، انقلاب و مردم دارد؛ حتماً باید سایه به سایه تحولات کشور را در حد وسع خودش دنبال کند و نباید بی‌تفاوت و منفعل باشد.

وی بیان کرد: امروز اگر می‌گوییم کشور باید جهش پیدا کند، راهکار این پیشرفت و جهش روستاها، سپس شهر‌ها و استان‌ها هستند و هر کدام از این‌ها باید جهش پیدا کنند تا کشور بتواند به قله‌های ترقی نزدیک شود.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تأکید کرد: مردم هر منطقه باید خودشان سند پیشرفت منطقه خود را تهیه کنند و فرصت‌های منطقه خود را احصا کنند و مسائل و مشکلاتی که با زندگی آن‌ها درگیر است را شناسایی کنند.

جلیلی اظهار داشت: من خواهشم از مردم کشور به‌ویژه مردم استان سمنان با توجه به توانمندی بالایی که به لحاظ رتبه‌های علمی و دانشگاهی و مراکز دانشگاهی که امروز در این استان وجود دارد؛ این است که هر دانشگاه استان سمنان می‌تواند یک دولت سایه باشد.

وی با اشاره به فرصت‌های صنعتی و معدنی استان سمنان گفت: نباید نسبت به فرصت‌هایی که در معادن استان سمنان وجود دارد نگاه حداقلی وجود داشته باشد چراکه توجه حداکثری به این فرصت‌هاست که می‌تواند منجر به ارزآوری و اشتغال‌زایی شود.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: با کار‌های نمایش نمی‌شود نه کشور را اداره کرد و نه آن را جهش داد؛ چراکه پیشرفت کشور محتاج کار واقعی است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها