متوقف شدن صدور دفترچه بیمه سلامت در صندوق‌های کارکنان دولت

مدیرکل بیمه سلامت لرستان گفت: صدور دفترچه بیمه سلامت در صندوق‌های کارکنان دولت متوقف خواهد شد.
کد خبر: ۱۳۲۰۹۸۹
به گزارش جام جم آنلاین لرستان: مدیرکل بیمه سلامت لرستان تصریح کرد: از ابتدای تیرماه امسال در راستای اجرای طرح برنامه نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک صدور دفترچه بیمه سلامت در صندوق های کارکنان دولت و سایر اقشار متوقف خواهد شد.
 
شاهدخت فتحی بیرانوند افزود: یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر بیمه شده در لرستان وجود دارد و در صندوق ایرانیان هفت هزار و ۵۳۰ نفر، سایر اقشار ۷۰هزار و ۸۰۰ نفر و کارکنان دولت ۱۳۱ هزار و ۵۰۰ نفر تحت پوشش بیمه سلامت در استان هستند.
 
وی ادامه داد: حذف تدریجی دفترچه های سلامت از ابتدای اردیبهشت‌ماه در صندوق بیمه همگانی و از اول خرداد ماه صندوق بیمه روستاییان و عشایر آغاز شده است و بیمه شدگان بدون نیاز به برگه دفترچه جهت انجام ویزیت و دریافت خدمات صرفا با ارایه کد ملی، شناسنامه یا صفحه اول دفترچه که حاوی اطلاعات بیمه شده می باشد از خدمات تشخیصی درمانی بهره مند گردند.
 
فتحی بیرانوند تصریح کرد: بیمه‌شدگان به منظور برخورداری از خدمات بیمه ای می توانند قبل از مراجعه به مطب از با استفاده از کد دستوری از اعتبار دفاتر بیمه ای خود مطلع شوند.
 
مدیرکل بیمه سلامت لرستان اظهار کرد: یمه شدگان به هیچ وجه دغدغه دسترسی به سوابق درمانی خود را نداشته باشند و می توانند از طریق "سامانه سرویس‌های شهروندی بیمه سلامت" که برای بیمه شدگان طراحی و راه اندازی شده سوابق درمانی و بیمه‌ای خود را مشاهده کنند و از ارایه خدمات سازمان بیمه سلامت مطلع شوند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها