فرمانده انتظامی مازندران خبر داد

آمادگی کامل برای برقراری امنیت انتخابات در استان

فرمانده انتظامی استان مازندران از تدابیر امنیتی لازم برای امنیت انتخابات و بکارگیری بیش از ۱۲ هزار نیرو برای تامین امنیت حوزه های انتخاباتی خبر داد.
کد خبر: ۱۳۲۰۹۵۳

به گزارش جام جم آنلاین مازندران سردار مرتضی میرزایی با تبریک دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر، اظهار داشت: اقتدار این نظام مرهون خون هزاران شهید و ایثارگری‌های رزمندگان عزیزی است که از جان خود گذشتند تا این انقلاب به سرانجام برسد و امروز وظیفه همه ما در قابل شهدا، حفظ نظام و دستاوردهای آن است.

 

وی با اشاره به نقش مردم در همه صحنه‌های انقلاب، افزود: مردم اصل قدرت نظام بوده و در این عرصه نیز این مردم هستند که نقش مؤثری را در تعیین سرنوشت کشور، نظام و انقلاب اسلامی بر عهده دارند.

 

فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: انتخابات از مؤلفه‌های اصلی رشد و توسعه نظام است و بر همه ما لازم است که لازم است تا با حضور خود و اعضای خانواده و بستگان در این عرصه انتخاباتی پرشور را رقم برنیم.

 

میرزایی با بیان اینکه برای برگزاری انتخاباتی پرشور در کشور از بهمن ماه سال گذشته برنامه ریزی های لازم را انجام داده است، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی ضمن تعامل با سایر دستگاه‌های امنیتی و سایر دستگاه‌های اجرایی بنا بر وظیفه‌ای که بر عهده دارند، تمام تلاش خود را برای برقراری امنیت و صحت انتخابات در استان به کار گرفته است.

 

سردار میرزایی با قدردانی از تعامل فرماندهان سپاه و بسیج استان در همکاری با نیروی انتظامی در تأمین امنیت انتخابات از آمادگی کامل پلیس برای تأمین نظم و انضباط عمومی و امنیت اجتماعی در اقصی نقاط استان مازندران خبر داد و گفت: تمام تلاش‌ها بر این است که فضایی امن و ایمن برای مردم عزیزمان ایجاد شود تا با فراغ بال در تعیین سرنوشت خود شرکت کنند.

 

این مقام انتظامی، اذعان داشت: برای تأمین امنیت در چهار هزارو ۵۲ شعبه اخذ رأی شامل ۲۵۰۰ شعبه روستایی و ۱۵۰۰ شعبه شهری در سطح استان به تناسب موقعیت هر شعبه ۳ تا ۶ نفر نیرو بکار گیری خواهد شد.

 

فرمانده انتظامی استان مازندران اشاره به تبلیغات کاندیداهای شورای اسلامی در شهرها و روستاها، بر رعایت نظم و قوانین مربوطه در هنگام تبلیغات تاکید کرد و گفت: ضوابط و مقررات جاری به تمام کاندیداها ابلاغ شده است.

 

سردار میرزایی با بیان اینکه برنامه اصلی کاندیداها نظم بخشی و انتظام بخشی به حوزه انتخابیه است تصریح کرد: از همگان انتظار می‌رود که در چارچوب قوانین و مقررات اقدام کرده و طوری برنامه ریزی کنند تا برای تردد مردم نیز مشکلی پیش نیاید.

 

وی در خاتمه با اشاره به اهمیت انتخابات و نقش مردم در تعیین سرنوشت آحاد جامعه از جمله جامعه ورزشی استان را به شرکت پرشور در انتخابات و قدرت بخشی به نظام، برای خدمت به مردم و کشور فرا خواند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها