جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

سپاه له یا علیه کسی وارد عرصه انتخابات نمی‌شود

جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: سپاه له یا علیه کسی وارد عرصه انتخابات نمی‌شود.
جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: سپاه له یا علیه کسی وارد عرصه انتخابات نمی‌شود.
کد خبر: ۱۳۲۰۸۹۸
به گزارش جام جم آنلاین زنجان؛سرهنگ ابوالفضل طهماسبی در نشست خبری که در اردوگاه شهید باکری زنجان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین رویدادهای امروز کشور، انتخابات است که دشمنان برای خدشه وارد کردن به این برنامه، از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و از همه قوا و ظرفیت‌ها در این زمینه استفاده می‌کنند.

وی افزود: در بیانیه گام دوم انقلاب برای برداشتن گام‌های اساسی در آینده باید گذشته را بررسی کرده و از تجارب آن استفاده کرد؛ چرا که اگر گذشته بررسی نشود، آینده مورد تهدید قرار می‌گیرد. اصحاب رسانه، فرهیختگان و پژوهشگران باید در زمینه نقش ولی‌فقیه در گام دوم انقلاب، نظر بدهند.

این مسئول با تاکید بر مطالبه‌گری در زمینه گام دوم انقلاب از سوی اصحاب رسانه، ادامه داد: متاسفانه با وجود تاکیدات بسیاری که در این رابطه وجود داشت، هنوز در این زمینه اقدامی انجام نشده است.

جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان تصریح کرد: مردم در فشار اقتصادی هستند و باید از طریق رسانه‌ها مطالبه‌گر باشند. سال گذشته به عنوان «جهش تولید» و امسال به عنوان «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی» نام‌گذاری شد که در همین راستا عارضه‌یابی کارخانه‌ها در استان زنجان در حال انجام است و به دنبال کمک برای رفع موانع هستیم.

طهماسبی با اشاره به توان بالفعل و بالقوه تولید در حوزه‌های مختلف،  یادآور شد: توانایی تولید حتی در واکسن کرونا بالا است. خوشبختانه کشور در حوزه علمی، دفاعی، پزشکی، دانشگاهی و ... پیشرفت بالایی دارد و در هر بخشی که جهادی عمل شد، شاهد پیشرفت چشم‌گیر هستیم.

وی با اشاره به انتخابات پیش‌ رو، عنوان کرد: باید زمینه برگزاری انتخابات در امنیت با رقابت سالم فراهم شده و اصحابه رسانه نیز باید در زمینه مشارکت و انتخاب اصلح از ظرفیت‌های خود استفاده کنند.

این مسئول، انتخاب اصلح را حلال مشکلات کشور دانست و اظهار کرد: علاج دردهای کشور، حضور پرشور و انتخاب اصلح در انتخابات است تا در امتداد ولایت و سیاست‌های کلی نظام، رئیس‌جمهور آینده کشور را چهار سال مدیریت کند.

طهماسبی با بیان اینکه روزهای منتهی به انتخابات لیله‌القدر است که باید سرنوشت کشور را انتخاب کرد، گفت: سپاه له یا علیه کسی در این عرصه وارد نمی‌شود و باید به انتخابات به عنوان یک تکلیف نگاه کنیم؛ چرا که حضور مردم در پای صندوق‌های رای، توطئه‌ دشمنان را خنثی می‌کند.

جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، معیشت، جمعیت و اقتصاد را از مشکلات امروز جامعه عنوان کرد و افزود: باید به مشکلات و مطالبات مردم رسیدگی شود. بیشترین جلسات مقام معظم رهبری در خصوص آسیب‌های اجتماعی است و از طرف دیگر چندین سال است که شعار سال به موضوع اقتصاد اختصاص دارد، به همین دلیل باید به این مسائل بیشتر توجه شود.

وی از آب‌رسانی به ۶۰ روستا در استان زنجان خبر داد و خاطرنشان کرد: اولویت اول ما تامین آب شرب و اولویت دوم ایجاد کانال‌های کشاورزی است. سپاه و بسیج به حوزه‌هایی ورود کرده که هیچ پیمانکاری حاضر به انجام آن نیست و مردم مشکل پیدا کردند. همچنین برای شناسایی آفت سن گندم، دستگاه‌های خود را در اختیار جهادکشاورزی گذاشتیم که در همین راستا ۲۰۰ نفر از مهندسان بسیج کشاورزی در ارائه خدمات تخصصی پای کار هستند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها