البرز، همچنان متحد و منسجم بستری امن، سالم و پرشور برای برگزاری انتخابات فراهم کرده است.
کد خبر: ۱۳۲۰۸۸۷
به گزارش جام جم آنلاین البرز شهبازی در ویژه برنامه ماه نشین صداوسیما با بیان اینکه ۳۰ هزار نفر مسئولیت اجرا و نظارت بر انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا را در البرز برعهده دارندگفت: شیوه نامه های بهداشتی در برگزاری انتخابات به جد رعایت می شود.
 
وی افزود: صندوق ها و شعب اخذ رای بمنظور تسریع در روند اخذ رای و جلوگیری از ازدحام جمعیت در البرز افزایش یافته است.
 
نماینده عالی دولت در استان البرز تصریح کرد: بیش از ۳۰ هزار نفر در البرز وظیفه اجرا و نظارت بر انتخابات ۱۴۰۰ را بر عهده دارند.
 
شهبازی با بیان اینکه تمامی تدابیر لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم، امن و پرشور دراستان البرز اندیشیده شده، افزود: در البرز یک میلیون و ۷۸۰ هزار و یک نفر واجد شرایط رای دادن هستند که از این تعداد ۵۸۷ هزار و ۹۱۴ نفر مرد و ۵۹۱ هزار و ۸۶۵ نفر زن هستند.
 
وی ادامه داد: برای عضویت در ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان البرز ۴ هزار و ۶۶ نفر داوطلب شدند .وی با اشاره به اینکه البرز رتبه اول کشور در رشد ثبت نام داوطلبان را دارد، عنوان کرد: امسال تعداد شعب اخذ رای به دلیل رفاه حال مردم و تسریع در رای گیری بیش از 10 درصد افزایش یافته است.
 
شهبازی گفت: با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا این دوره برای اولین بار انتخابات از ساعت ۷ صبح آغاز می شود و ده ساعت به طول می انجامد و با توجه به اختیارات وزیر محترم کشور در صورت نیاز تمدید خواهد شد.
شهبازی افزود: با توجه جمعیت بالای کلانشهرها و پیگیری هایی که در این حوزه صورت گرفته در ۵۳۱ شعبه اخذ رای در کلانشهر کرج، انتخابات به صورت تمام مکانیزه برگزار می شود.
 
وی گفت: بمنظور رعایت شیوه نامه های بهداشتی، روند اخذ رای گیری با نظارت عوامل بهداشت و درمان در فضای باز صورت می گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها