رئيس مركز آموزش فني و حرفه اي جم:

مهارت آموزي مددجويان كميته امداد زمينه رشد اقتصادي آنها را فراهم خواهد كرد

رئيس مركز آموزش فني و حرفه اي جم گفت: با توجه به ظرفیت‌هایی که در کمیته امداد و سازمان فنی و حرفه‌ای وجود دارد نیازمند هم‌افزایی و پوشش متقابل در زمینه توانمندسازي مهارتي مددجويان هستیم و در همین راستا بیش از 200 نفر از مددجویان كميته امداد شهرستان جم امسال آموزش‌های مهارتی را فرا می‌گیرند.
کد خبر: ۱۳۲۰۸۵۳

 

 

به گزارش جام جم آنلاین بوشهر، حسن خرسند در نشست با رئيس كميته امداد امام خميني (ره) شهرستان جم با بیان اینکه مددجوی آموزش دیده بیکار نمی‌ماند،اظهار داشت: مددجویان با کسب مهارت شغلی می‌توانند برای خود شغل ایجاد کرده و در مسیر خودکفایی گام بردارند و برگزاری دوره‌های آموزش فنی و حرفه‌ای با هدف توانمندسازی مددجویان انجام می‌شود.

وي آموزش فنی و حرفه ای را گامی مهم برای اشتغال و خودکفایی مددجویان دانست و افزود: نخستین گام برای توانمندی اقتصادی مددجویان اشتغال است و آموزش فنی و حرفه‌ای زمینه ساز اشتغال پایدار خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد به شمار می‌آید.

خرسند با بیان اینکه تمام آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و مهارت آموزی مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) رایگان است تصریح کرد: این فرصت خوبی است که در شهرستان‌ فراهم آمده تا بتوان در راستای توانمند سازی مددجویان کمیته امداد گام‌های مهمی برداشت.

رئيس مركز آموزش فني و حرفه اي جم با تشریح ارائه خدمات آموزشی به مددجویان تصریح کرد: مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای آمادگی ارائه آموزش‌های مهارتی در خوشه‌های صنعت، خدمات، کشاورزی، عمران و دیگر رشته‌های مهارتی را برای مددجویان کمیته امداد دارا است.

رئيس كميته امداد امام خميني (ره) شهرستان جم هم توانمندسازی مهارتی و اشتغال مددجویان اولویت مهم کمیته امداد استان عنوان کرد و گفت: داشتن گواهی مهارت از سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای از سوی مددجویان، از شروط اصلی برای دریافت تسهیلات اشتغالزایی در جهت توانمندسازی و ایجاد درآمد با ثبات برای آن‌ها محسوب می‌شود.

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها