«جام‌جم» جزئیات تنظیم بازار شکر را بررسی می‌کند

روزگار شیرین شکر

رئیس اداره بازرگانی داخلی سازمان صمت استان گفت: ۹ هزار و ۹۰۰ تن شکر طرح تنظیم بازار، ویژه بخش‌های صنفی و صنعتی به قیمت مصوب هر کیلوگرم ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان در حال توزیع است.
کد خبر: ۱۳۲۰۸۴۶

 به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی، حمیدرضا رجوعی افزود: این سهمیه جدای از ۴۰ هزار تن شکر طرح تنظیم بازار است که اردیبهشت امسال بین بخش های صنف و صنعت خراسان رضوی توزیع شده بود.

وی تصریح کرد: افزون بر این یک سهمیه ۲ هزار تنی از شکر طرح تنظیم بازار ویژه خانوار با قیمت مصوب هر کیلوگرم ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان نیز به خراسان رضوی اختصاص یافته که در حال توزیع است.

رجوعی اظهار کرد: از آن جا که قیمت مصوب شکر برای خانوار از هر کیلوگرم هشت هزار و ۷۰۰ تومان تغییر کرده و با قیمت مصوب شکر سهمیه صنف و صنعت یکسان سازی شده است، دیگر تولید قند از شکر سهمیه خانوار توجیهی ندارد لذا از این پس قند مورد نیاز استان از سهمیه شکر بخش های صنف و صنعت تولید و تامین می شود.

وی گفت: آخرین سهمیه روغن خانوار طرح تنظیم بازار خراسان رضوی ۹ هزار و ۷۰۰ تن و سهمیه روغن صنف استان هزار و ۷۰۰ تن بوده و نیاز واحدهای تولیدی استان به روغن نیز از طریق ۳۵ هزار تن سهمیه متمرکز کشوری تامین شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها