مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان خبر داد

سال جاری به لحاظ کاهش بارش با کمبود برق شدید مواجه خواهیم بود

جلسه استاندار چهار محال با مدیر عامل شرکت برق استان و تنی چند از مدیران اجرائی جهت مدیریت مصرف برق و کمک و تعامل با شرکت توزیع نیروی برق استان
کد خبر: ۱۳۲۰۵۱۴

به گزارش جام جم آنلاین- چهار محال و بختیاری،  مجید فرهزاد مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان   درجلسه ای که با حضور استانداری، معاونین استانداری ، فرماندهی نیروی انتظامی ، فرمانده سپاه پاسدران استان ، با هدف تشریح ضرورت مدیریت مصرف برق و مقابله با استخراج غیر مجاز رمز ارزها در سالن اجتماعات این شرکت برگزار گردید، از افزایش 22 درصدی رشد مصرف برق استان نسبت به سال گذشته ، و وارد شدن آسیب های جدی ، به تاسیسات برق رسانی از جانب  مراکز استخراج غیر مجاز رمز ارزها، خبر داد.

فرهزاد،ضمن تقدیر از  همکاری نهاد های نظارتی ازجمله نیروی انتظامی و مراجع قضایی استان در جمع آوری وبرخورد با مراکز غیر مجاز استخراج ارزهای دیجیتال ، تشریح کرد : در همه شهرستانهای دهگانه استان ، شعبه ای ویژه جهت  رسیدگی به مراکز استخراج غیر مجاز رمز ارزها تشکیل شده است .

وی در ادامه افزود: از ابتدای طرح مقابله با مراکز غیر مجاز رمز ارزها ، حدود 1000 دستگاه غیر مجاز ماینر شناسایی ، جمع آوری و مورد پیگیرد قانونی قرار گرفته و در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد :  بسیج همگانی و همکاری همه جانبه همه سازمان ها ، نهادها و دستگاه های اجرایی در زمینه مقابله با  این مراکز و اشاعه و اجرای مدیریت مصرف برق یک ضرورت اساسی است.

 اقبال عباسی استاندار چهارمحال وبختیاری نیز در این جلسه ، از زیر ساخت های نرم افزاری رصد وکنترل مصرف برق مشترکین استان بازدید کرد و در جریان برنامه های مدیریت مصرف برق و تمهیدات این شرکت در زمینه مقابله با مراکز غیر مجاز رمز ارزها قرار گرفت.

عباسی در ادامه این نشست از آمادگی مجموعه استانداری در حمایت همه جانبه از شرکت توزیع نیروی برق در زمینه مدیریت مصرف و طرح مقابله با استخراج غیر مجاز ارزهای دیجیتال خبر داد و تاکید کرد همه دستگاه ها ، سازمان ها و نهادها باید در این خصوص با شرکت توزیع نیروی برق همکاری ویژه داشته باشند.

در پایان این جلسه گزارش تصویری از نحوه مقابله با مراکز غیر مجاز استخراج رمز ارزها ، حضور استاندار ، فرمانده نیروی انتظامی ، فرمانده سپاه پاسداران و دیگر مسئولین استانی ارائه شد

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها