در مراسم اختتامیه رویداد بین‌المللی هفته صنایع‌دستی ایران صورت گرفت:

تقدیر از کارآفرین برتر صنایع‌دستی کرمان

مدیر‌کل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان از برگزاری همایش روز جهانی صنایع‌دستی با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی در تاریخ 23 خردادماه جاری در محل اتاق بازرگانی کرمان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۲۰۵۰۴
به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛فریدون فعالی،با اشاره به اینکه در این همایش از اساتید،فعالان و پیشکسوتان صنایع‌ دستی این استان تقدیر می‌شود اظهار داشت:این استان دارای 70 هزار هنرمند صنایع‌دستی است که در 100 رشته مختلف و زیرمجموعه های این رشته‌ها مشغول به فعالیت هستند.

مدیر‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری وصنایع‌دستی استان کرمان افزود: با توجه به اهمیت صنایع‌دستی در حوزه اشتغال و جذب گردشگر، یکی از اولویت‌های اصلی اداره‌کل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان توسعه و حمایت از صنایع‌دستی و هنرمندان این حوزه است.

وی ادامه داد: این همایش با همکاری کمیسیون گردشگری، فرش و صنایع‌دستی اتاق بازرگانی و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمان برگزار می‌شود.

فعالی، به افتتاح نمایشگاه تخصصی پته کهن کرمان همزمان با همایش روز جهانی صنایع‌دستی خبر دادو افزود: این نمایشگاه با شعار دوستی با طبیعت از تاریخ 23 خردادماه جاری به مدت یک هفته در محل مرکز نوآوری و شتابدهی تگ واقع در خیابان شهید کامیاب برپا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد:در این نمایشگاه برگزاری انواع ورک‌شاپ‌های آموزشی،وبینارهای آموزشی و همچنین نشست های تخصصی و فروش و نمایش آثار هنرمندان صنایع‌دستی را خواهیم داشت.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها