کارشناسان شرکت دانش‌بنیان «نویدآوران ویستا تام» با طراحی پلتفرم نرم‌افزاری توتال، اولین پلتفرم هوشمند حمل‌ و نقل در خاورمیانه را روانه بازار کرده‌اند

آسان سازی حمل‌ونقل بین‌المللی با نویدآوران ویستا تام

شرکت دانش بنیان «اهورا پرداز کردستان» خدمات متنوعی را در حوزه سلامت دیجیتال ارائه می‌کند

با ژین به آسانی از پزشک نوبت و مشاوره بگیر

وقتی بیمار می‏ شویم یا بیماری در خانه داریم، همیشه یکی از دغدغه‎های اساسی گرفتن مشاوره، ویزیت و نوبت از پزشکان و متخصص‎های مجرب و متعهد است.
کد خبر: ۱۳۲۰۴۹۳

معمولا یا باید مدت‌ها منتظر بمانیم تا نوبت دریافت کنیم یا بایستی زمان زیادی را برای تلفن‌کردن، مراجعه یا ثبت‎نام‎های اینترنتی صرف کنیم که در مورد آخر ممکن است در نهایت هم نوبتی برایمان ثبت نشود و بعدا از منشی و مسؤولان اجرایی کلینیک ‏ها و مطب‎های تخصصی بشنویم که سایت دچار مشکل بوده یا به هر دلیلی نامی از ما در بخش درخواست نوبت وجود ندارد.

با ژین به آسانی از پزشک نوبت و مشاوره بگیر

مسأله‎ای که غیر از صرف زمان، اضطراب زیادی به بیمار وارد می‎کند و ممکن است آغاز درمان و تشخیص بیماری را هم به تعویق بیندازد و خطراتی برای افراد به همراه داشته باشد.

شرکت «اهورا پرداز کردستان» با در نظر گرفتن این مسأله تلاش کرده راه حلی برایش پیدا کند و بر اساس آن خدماتی را به مردم ارائه کند.

از آنجا که این شرکت تجربه 15 ساله در کار با مراکز درمانی داشته و بر همین اساس با ساختار کار پزشکان و متخصصان کاملا آشناست، خدماتش در این حوزه با کمترین چالش به پیش می‌رود.

برنامه شرکت دانش بنیان «اهورا پرداز کردستان» از سال 96 به‌صورت جدی معطوف به ارائه خدمات ارزان و سریع و آسان در حوزه سلامت و درمان بوده است. در کنار آن، ترویج فرهنگ خودمراقبتی و بهبود و اصلاح سبک زندگی و حفاظت از محیط‌زیست نیز در فهرست اهداف شرکت قرار دارد.

آرمان قوامی، مدیرعامل این شرکت دانش ‏بنیان به جام‌جم می ‏گوید: « در قالب فاز نخست فعالیت خود در استان کردستان و نیز غرب و شمال غرب کشور ؛ به عنوان مثال جمعیت استان کردستان چیزی حدود دو میلیون نفر است، در حالیکه فقط حدود 750 مطب خصوصی در این استان است که همین موضوع باعث ایجاد مشکلاتی در فرآیند نوبت‎دهی و تخصیص زمان به بیماران شده است. ما برای حل این موضوع و ارائه خدمات کامل از مرحله قبل از درمان تا بعد از درمان پلتفرم «ژین» را ارائه کرده‌ایم و امیدوارم در این فرآیند، فردی برای دریافت نوبت و طی‌کردن مراحل درمان با مشکل روبه رو نشود.»

مزایای پلتفرم دیجیتال ژین نسبت به رقبا

ارائه بسته کامل خدمات آنلاین پزشکی
جمع شدن همه خدمات آنلاین پزشکی در کنار هم شاید از مهم‎ترین وجوه تمایز «ژین» نسبت به سایر پلتفرم‎هایی باشد که خدمات پزشکی ارائه می‎دهند. حوزه پزشکی زنجیره‎ای از خدمات را نیاز دارد که وقتی بخشی از این زنجیره کامل نباشد، رقبا این امکان را دارند تا با ارائه همان بخش در مجموعه خدمات‎شان محصول کامل‌تری را ارائه کنند. ژین با همین دیدگاه تلاش کرده است تا خدمات پزشکی در دوره قبل از درمان، حین درمان و بعد از درمان را برای بیمار ارائه کند و در طول مسیر با او همراه شود.

امکان استفاده رایگان از وبگاه و اپلیکیشن ژین
استفاده از سایت و اپلیکیشن ژین در ابتدا کاملا رایگان است اما متناسب با نیاز و درخواست مردم ممکن است خدماتی لازم داشته باشند که ویژه و منحصربه فرد بوده یا شرایط خاصی را می‌طلبد. کاربران می‎توانند با پرداخت تعرفه بسیار پایینی در حدود 5 تا 10هزارتومان که در سایت متناسب با هر درخواست تعیین شده، خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند. در حال حاضر پلتفرم ژین 100 هزار کاربر فعال و اعتبارسنجی‌شده و دارای هویت دارد. به‌علاوه امکان مشاوره آنلاین در ژین مهیاست و افراد می‎توانند با از قابلیت برقراری تماس متنی، صوتی و تصویری با متخصصان مختلف ارتباط برقرار کنند.

خدمت‎رسانی آنلاین پزشکی به صورت منطقه‎ای
حوزه سلامت به گونه‏ ای است که در حال حاضر بخش بزرگی از نیازهای مردم در آن باید به شکل منطقه‎ای پاسخ داده شود. در واقع بعضی از خدمات پزشکی محدود به منطقه جغرافیایی و شهر محل سکونت است و به تبع آن ژین هم سعی دارد تا علاوه بر اینکه نیازهای پزشکی استان‎های کردستان، کرمانشاه، خراسان شمالی و اردبیل را پاسخ می‎دهد ارتباطش را با پزشکان و متخصصان شهرهای بزرگ هم حفظ کند. شرکت اهوراپرداز کردستان ضمن فعالیت‎هایش توانسته برای 60 نفر در استان اشتغال‌زایی داشته باشد و بیش از 400 هزار خدمت در ماه برای استان‎های اشاره شده ارائه بدهد. این شرکت قرار است به زودی در استان‎های همدان، ایلام، لرستان، آذربایجان غربی و شرقی و نیز اقلیم کردستان عراق خدمت‎رسانی کند.

نوبت‎دهی آنلاین با شرایط عادلانه
هدف مهم ژین ارائه خدمات دورا سلامت و سلامت دیجیتال با شیوه‎ای عادلانه بوده است. با توجه به این هدف مخاطبان سایت و اپلیکیشن ژین می‎توانند با روشی بسیار ساده از پزشک دلخواه‎شان مشاوره ونوبت دریافت کنند و مطمئن باشند در گرفتن این خدمات، روال قانونی و دقت نظر در ثبت آن رعایت شده و در سایت خطا و مشکلی برایش رخ نمی‌دهد.

با ژین به آسانی از پزشک نوبت و مشاوره بگیر

این نکته برای ژین بسیار حائز اهمیت است زیرا سایت‎های مشابه مختلف برای ارائه این خدمات یا حتی فروش خودرو و محصولات گران‎قیمت در کشور دچار مشکل شده و‌متاسفانه اکثرا به‌راحتی هک می‎شوند و باید توجه داشت که امنیت و دقت در ارائه خدمت چقدر می‎تواند به سود مشتری باشد یا این که برایش دردسر و زحمت ایجاد کند.

از این رو ژین سعی کرده است روند ارائه خدماتش به هیچ‎وجه خدشه دار نشده و امکان تقلب وجود نداشته باشد. به همین دلیل برای نمونه به کسانی که بتوانند در دریافت نوبت از طریق پلتفرم ژین خطایی پیدا کنند یا به کسی که بتواند خارج از روال قانونی و فنی ژین نوبت دریافت کند جایزه داده می‎شود.

چشم‎انداز ژین برای سال‌های پیش رو
به گفته مدیرعامل شرکت اهورا پرداز کردستان، این مجموعه در نظر دارد مدل تجاری پلتفرم ژین را دگرگون کند و با راه‌اندازی و توسعه خدمات در عراق و اقلیم کردستان عراق به عنوان نخستین کشور بازار هدف خود، درآمد غیر ریالی کسب کند. یکی دیگر از حوزه‎های مهمی که ژین برای آن برنامه‎ریزی کرده، گسترش حوزه تولید محتوا است. تولید و ترجمه محتوای مرتبط با سلامت برای 50 میلیون نفر کردزبان در دنیا می‎تواند ژین را به منبعی ارزشمند از اطلاعات حوزه سلامت به زبان کردی تبدیل کند.

چالش‌ های ژین در ارتقا و ارائه محصول نهایی

قوامی درباره مشکلات و چالش‎هایی که در مسیر راه‎اندازی و توسعه ژین داشته است نقدهای به برخی و مسؤولان استان کردستان وارد می‎کند و می‎گوید: «متاسفانه نحوه مدیریت بعضی از مسؤولان در این استان بسیار سلیقه‎ای و کوته‏ بینانه است.

سرمایه ما جوانان، عمر و زندگی‎مان است که در راهی که فکر می‎کنیم نیاز و تقاضای مردم بوده خرجش کرده‎ایم و حالا در تلاشیم محصولی را به ثمر برسانیم که برای جامعه کاربردی باشد و گره‌ای از دغدغه‎ها و مشکلاتشان باز کند. اما نگاه و نحوه برخورد برخی مدیران به گونه‎ای است که گویی نمی‎خواهند با فعالیت‎های موثر همراهی کنند و در رشد و توسعه کسب‎و‏کارها نقشی داشته باشند. گاهی با سنگ‎اندازی و گاهی با برخورد سنتی جلوی فعالیت ما را می‎گیرند. اما در کنار همه این موارد لازم است از همراهی‎ها و حمایت‎های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و استانداری کردستان و پارک علم و فناوری استان کردستان تشکر ویژه کنیم.

راه‏های ارتباط با «ژین»

وبسایت: www.jin724.com
اینستاگرام: jin724com
تلفن تماس: 33730517-087
آدرس: کردستان، سنندج، شهرک بهاران، بلوار زکریای رازی، پارک علم و فناوری کردستان، طبقه همکف.

مریم ملی - نشان ایرانی 2 / روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها