معاون مرکز مدیریت راههای کشور خبر داد:

کاهش ایمنی در مسیر عامل انسداد هشت جاده

رییس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: تردد در محدوده دو استان تهران و البرز یکپارچه دیده شده است.
کد خبر: ۱۳۲۰۱۵۶
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ احمد شیرانی رییس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا، اظهار کرد: اجرای طرح محدودیت و ممنوعیت‌های تردد برابر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا کماکان ادامه دارد.

وی ادامه داد: بر این اساس ورود خودرو‌های شخصی با پلاک غیربومی به شهر‌های گروه قرمز و نارنجی و همچنین خروج خودرو‌ها با پلاک بومی از این شهر‌ها ممنوع و تردد به و از شهر‌های گروه زرد به سایر شهر‌های گروه زرد بلامانع است.

سرهنگ شیرانی گفت: محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد ادامه دارد، اما تردد خودرو‌های ناوگان حمل و نقل عمومی بار، کالا و مسافر از این محدودیت‌ها مستثنی هستند.

رییس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا تاکید کرد: با توجه به تغییرات رنگبندی شهر‌ها حتما هموطنان قبل از سفر از آخرین وضعیت محدودیت شهر‌ها مطلع شوند و بعد اقدام به حرکت کنند همچنین برای اطلاع از آخرین وضعیت رنگبندی شهر‌ها از سامانه ماسک و اطلاعیه‌های ستاد ملی مقابله با کرونا استفاده کنند.

وی اضافه کرد: تردد در محدوده دو استان تهران و البرز یکپارچه دیده شده و خودرو‌های با پلاک این دو استان می‌توانند تا آخرین نقطه این استان‌ها تردد کنند.

سرهنگ شیرانی بیان کرد: ثبت تخلف تردد‌های غیرمجاز در این طرح توسط دوربین‌های شهری و جاده‌ای بصورت هوشمند انجام می‌گیرد و مجوز‌های تردد برای سفر‌های ضروری از طریق فرمانداری‌ها صادر می‌شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها