بررسی ممنوعیت کشت برنج در استان:

خط قرمز برای برنج در کرمانشاه

تاکید معاون استاندار بر بی طرفی دستگاههای دولتی در انتخابات:

مدیران حافظ جایگاه دولت باشند/ برگزاری مطلوب انتخابات مستلزم همکاری تمام دستگاه هاست

رئیس ستاد انتخابات استان با تاکید بر حفظ بی طرفی دستگاههای دولتی در انتخابات گفت: از مدیران دولت انتظار می رود که در روزهای تخریب عملکردها از خدمات صورت گرفته دفاع کرده و مانع از هزینه شدن جایگاه و امکانات دولت به نفع یا علیه کاندیداها شوند.
کد خبر: ۱۳۲۰۱۳۶

به گزارش جام جم آنلاین کرمانشاه؛ حسین خوش اقبال در جلسه شورای اداری استان که در سالن شهدای دولت تشکیل شد با بیان اینکه انتخابات نشان دهنده اقتدار ملی و مشارکت در انتخابات یکی از راههای قوی شدن کشور است افزود: بر همین اساس، برنامه ریزی و برگزاری هرچه باشکوه تر انتخابات پیش رو، یکی از مهمترین اهداف ما در ماه های گذشته بوده است.

وی برگزاری مطلوب انتخابات را مستلزم همکاری و هماهنگی تمامی دستگاهها دانست و گفت: بر اساس قانون، تمامی دستگاهها موظف هستند تا حسب درخواست، تمامی امکانات مادی و انسانی خود را در امر برگزاری انتخابات سازماندهی نمایند و در اختیار فرمانداران قرار دهند.

معاون استاندار کرمانشاه در ادامه با تاکید بر حفظ اصل بی طرفی دستگاهها و مدیران دولتی در انتخابات افزود: دستگاه ها باید بی طرفی کامل خود را در هر دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی حفظ نمایند و بدانند که نه تنها در پیشگاه خداوند و مردم مسئولند بلکه موضوع از سوی ما و دستگاه های نظارتی مورد رصد و پیگیری قرار خواهد گرفت.

حسین خوش اقبال با بیان اینکه " با وجود گوشی های همراه و فضای مجازی دیگری چیزی از مردم پنهان نمی ماند "تاکید کرد: بطور جدی از مدیران انتظار می رودکه از هزینه شدن جایگاه نمایندگی و امکانات دولت در تبلیغات انتخابات پرهیزکنند .این ناجوانمردی است که برخی مدیران که در این دولت رشد یافته اند، اکنون به آن پشت کنند.

خوش اقبال تاکید کرد: در روزهایی که تخریب عملکرد دولت نقد ترین کالای موجود در رقابتهای انتخاباتی شده ، باید از عملکرد دولت که خدمات نظام نیز به شمار می رود، دفاع نمود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها