معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: در صورت تداوم روند مثبت کنونی واکسیناسیون کرونا، امیدواریم در مهر ماه شاهد بازگشایی مدارس و مراکز آموزشی باشیم.
کد خبر: ۱۳۲۰۰۹۲
به گزارش جام جم آنلاین لرستان: محمود ثمینی اظهار کرد: حضور مردم در انتخابات، تعیین کننده و مشارکت بالا پشتوانه فرد منتخب بوده و عامل تقویت نظام است بنابراین دشمنان همواره سعی در دلسرد کردن مردم دارند اما حضور حداکثری پاسخی قاطع به یاوه‌گویی مخالفان خواهد بود.
 
وی افزود: برخلاف فشارهایی که از طریق رسانه‌های بیگانه برای عدم حضور در انتخابات ایجاد شده است اما باید تلاش کنیم اهمیت حضور همه در انتخابات و مشارکت در این امر سیاسی به مردم بازگو شود.
 
رئیس شورای اطلاع رسانی استان با اشاره به اینکه آرای مردم لرستان در انتخابات ۲۸ خرداد از طریق یکهزار و ۸۷۱ شعبه اخذ می شود ادامه داد: اصحاب رسانه باید برای ترغیب مردم در پای صندوق های رای تلاش کنند تا مشارکت حداکثری در انتخابات صورت گیرد.
 
وی بیان کرد: تبلیغات رسمی کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا از ساعت هفت روز ۲۰ خرداد آغاز می شود و تا ساعت هفت ۲۷ خرداد ادامه خواهد داشت و طبق دستورالعمل ستاد انتخاباتی کشور، زمان برگزاری انتخابات می‌تواند تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه ۲۹ خرداد ماه تمدید شود.
 
مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی لرستان نیز گفت: عادی انگاری مهمترین عامل بی توجهی به پروتکل های بهداشتی و محدودیت های ابلاغی است و شورای اطلاع رسانی استان می کوشد تا این رویه در استان شکل نگرفته و مردم همواره خود را متعهد به رعایت پروتکل ها و محدودیت ها بدانند.
 
احمد حسین فتایی ادامه داد: رسانه های روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان باید زمینه حضور گسترده مردم در انتخابات پیش رو را فراهم آورند چرا که حضور مردم ضامن برگزاری انتخابات سالم و تقویت پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها