درجلسه مشترک مدیرعامل سازمان همیاری و ناظر گمرکات استان؛

همکاری کمرگ و سازمان همیاری شهرداریها در جهت توسعه ظرفیتهای مرز دوغارون

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی در دیدار با شهردار بار بر لزوم شناسایی و احصاء نیازمندیها و ظرفیتهای این شهر در جهت ارائه مناسب ترین خدمات و کمک به مدیریت شهری این شهر تاکید کرد.
کد خبر: ۱۳۱۹۹۲۶

به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی، محمد سنجری در جلسه ای مشترک با شهردار بار که در دفتر سیدمحمداسماعیل فاطمی معاون بازرگانی سازمان همیاری برگزار شد، اظهار کرد: رویکرد تیم مدیریتی سازمان درحال حاضر به کارگیری حداکثری از امکانات و سازو کارهای موجود در جهت افزايش حمایتها و ارائه بهترین خدمات پشتیبانی به شهرداریهای استان است که با توجه به تاکید استاندار شهرهای کوچک و کم برخوردار نیز در اولویت قرار دارند.
وی خاطر نشان کرد: در این راستا شناسایی و احصاء مشکلات، نیازها و ظرفیتهای شهرداری های استان در دستور کار واحدهای مختلف ستادی قرار گرفته است.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی، ادامه داد: قطعا تعامل و ارتباط مستمر شهرداران و کارکنان این حوزه از سراسر استان با دست‌اندركاران سازمان همیاری و استفاده از حداکثر ظرفیت های سازمان در بخش ستادی و شرکتها و موسسات تابعه می تواند در شناسایی مسائل و موضوعات حوزه مدیریت شهری انجام بهترین اقدام در جهت حل آنها، موثر باشد.
حسن پارسا شهردار بار نیز در این جلسه با اشاره به نیازها، مشکلات و همچنین ظرفیتهای این شهر به ویژه در حوزه گردشگری عنوان کرد: قطعا می توان از توان سازمان همیاری در حوزه های تخصصی این نهاد ازجمله اقتصادی، بازرگانی، عمرانی، پژوهشی، آموزشی، گردشگری، بیمه ای، تولیدی و... درجهت کمک به ارتقا مدیریت شهری و خدمات دهی مطلوب به شهروندان استفاده کرد.
وی بیان کرد: با توجه ظرفیت های خوب گردشگرپذیری در شهر بار، سازمان همیاری می‌تواند توان مشاوره ای و تخصصی خود را در جهت تدوین طرح های اقتصادی به ویژه در حوزه گردشگری و همچنین مشارکت و کمک به شهرداری در اجرای مناسب این طرحها برنامه ریزی کند

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها