سخنگوی اجرای قانون جدید چک:

اعتبار سه سال از دسته چک‌های جدید حذف شد

فرمانده انتظامی مازندران از کشف کلاهبرداری ۱۲۰ میلیارد ریالی از کشاورزان با ارائه چک های بی محل در فریدونکنار خبر داد.
کد خبر: ۱۳۱۹۸۰۵

به گزارش جام جم آنلاین مازندران سردار مرتضی میرزایی از کشف کلاهبرداری ۱۲۰ میلیاردی از کشاورزان با ارائه چک‌های بلامحل در فریدونکنار خبر داد و افزود: در پی مراجعات مردمی به مراجع قضائی و انتظامی شهرستان فریدونکنار مبنی بر خرید برنج و محصولات کشاورزی آنان با ارائه چک‌های بلامحل، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

 

وی، افزود: متهم با حضور در روستاهای آن شهرستان و ترغیب کشاورزان، اقدام به خرید برنج از آنان با استفاده از چک‌های مدت دار کرده بود که پس از گذشت ماه‌ها از سر رسید چک‌های ارائه شده هیچ گونه اقدامی از طرف متهم برای پرداخت وجه صورت نگرفت.

 

فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: پس از هماهنگی‌های قضائی و با انجام اقدامات اطلاعاتی، متهم در یکی از استان‌های مرکزی کشور شناسایی و دستگیر شد.

 

این مقام انتظامی در ادامه بیان داشت: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به کلاهبرداری ۱۲۰ میلیارد ریالی از ۱۵ نفر از کشاورزان و متصدیان کارخانجات شالیکوبی در آن شهرستان اعتراف کرد.

 

سردار میرزایی با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده با قرار قانونی مناسب روانه زندان شد به شهروندان و کشاورزان استان توصیه کرد: از فروش محصولات کشاورزی و هرگونه معامله با افراد ناشناس و قبول چک و یا ضمانت نامه‌های فاقد اصالت از آنان خودداری کنند.

 

وی با تاکید بر رعایت هشدارهای انتظامی از سوی شهروندان، از آنان خواست در صورت مواجهه با هرگونه مورد مشکوک، موضوع را در اسرع وقت به پلیس ۱۱۰ یا مراجع قضائی اعلام دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها