رییس اتاق بازرگانی بندرعباس طی  حکمی عبدالمجید جلالی را به سمت مشاور عالی اتاق بازرگانی بندرعباس در حوزه اصناف منصوب کرد.
رییس اتاق بازرگانی بندرعباس طی  حکمی عبدالمجید جلالی را به سمت مشاور عالی اتاق بازرگانی بندرعباس در حوزه اصناف منصوب کرد.
کد خبر: ۱۳۱۹۱۵۵
به گزارش جام جم آنلاین هرمزگان،رییس اتاق بازرگانی بندرعباس طی  حکمی عبدالمجید جلالی را به سمت مشاور عالی اتاق بازرگانی بندرعباس در حوزه اصناف منصوب کرد.

محمدرضا صفا رییس اتاق بازرگانی بندرعباس در این حکم آورده است:

جناب آقای عبدالمجید جلالی

با سلام و احترام

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس به عنوان پارلمان بخش خصوصی است که برخی از وظایف آن از قبیل ارائه نظر مشورتی در مورد مسائل اقتصادی کشوری به قوای سه گانه، همکاری با دستگاه های اجرایی به منظور اجرای قوانین و مقررات مربوطه به اتاق و .... می باشد.

در این ارتباط با توجه به تجارب و سوابق ارزشمند حضرتعالی در مدیریت بیش از سه دهه اتاق اصناف بندرعباس و نمایندگی هرمزگان در اتاق اصناف ایران و اشراف کامل به این حوزه مهم و کلیدی به موجب این حکم جنابعالی را به سمت مشاور عالی رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس در حوزه اصناف منصوب می نمایم. بدیهی است کلیه بخش های اتاق همکاری لازم را معمول خواهند داشت.

امید است با اتکال به خداوند متعال و بهره گیری از پشتوانه تجربیات ارزنده سوابق موثر گذشته خود، همچنین با استفاده از کلیه امکانات و ظرفیت های موجود در انجام امور محوله و پیشبرد اهداف و برنامه های اتاق بازرگانی بندرعباس موفق و موید باشید.

محمدرضا صفا رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها